Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla kyttyröistä päätellen kamelinnahkainen pukuTämä on kyllä yx varteenotettava vaihtoehto
Sweepin tuotteet saa Mittatilauksena. Hinta voi olla vähän enemmän, mutta tulee ainakin sopiva. Eikä tarvitse mallia valita sen mukaan mikä sopii..Jatketaanpas tähän aiheeseen...
Itsellä on hakusessa 1- tai 2-osainen nahkapuku ja tällä hetkellä ainoa yhtään sinnepäin istuva on Sweepin Saphire.
Tuossa puvussa on vaan pari ongelmaa:
*solisluiden kohdalle tulee "kahvat" (myyjä ehdotti hartia-treeniä, meinasin tintata sitä)
*pohkeista ja käsivarsista ehkä liian löysä, myyjän kommentti tähän oli että ei se tuolta enää löysty, riittää että on muualta tiukka
*lahkeet ehkä himpan liian pitkät, viimeksi en saanut kokeilemaani ajosaapasta kiinni tästä syystä.
Onko kukaan käynyt vaikka suutarilla korjauttamassa tälläisiä ongelmia? Onko mitään mielikuvaa mitä moinen maksaa?
Mitä muuta pitää ottaa huomioon pukua ostettaessa?
Ekana tuli mieleen että noinkohan nuo polvisuojatkin on liian pitkät ja saan ongelman etsiessäni uusia ajokenkiä. Polvisuojat on kyllä muuten siellä missä niiden pitääkin.
Olen tinkinyt puvun mp-messuille saakka, eli jos sitä ennen löydän jonkun sopivamman puvun niin sitten ostan sellaisen.
Tosin kaikki tähän asti sovittamani ovat olleet huonommin istuvia kun tämä sweeppi...
Toki monia merkkejä on vielä varmasti kokeilematta. Jos joku osaa vinkata hyviä naistenmalleja, niin ilomielin otan nekin vinkit vastaan. Toki olen miesten mallejakin kokeillut, mutta kun ei ne oikeen istu naisen päälle.
Olisin kiitollinen avusta ja vinkeistä. On tuo puvun osto kuitenkin iso hankinta ja alkaa harmittaa jos menee pieleen.
![]()
No juu. Myyjä ehdotti sitäkin. Hinta kuulemma siinä 1200-1300e. Auts.Sweepin tuotteet saa Mittatilauksena. Hinta voi olla vähän enemmän, mutta tulee ainakin sopiva. Eikä tarvitse mallia valita sen mukaan mikä sopii..Jatketaanpas tähän aiheeseen...
Itsellä on hakusessa 1- tai 2-osainen nahkapuku ja tällä hetkellä ainoa yhtään sinnepäin istuva on Sweepin Saphire.
Tuossa puvussa on vaan pari ongelmaa:
*solisluiden kohdalle tulee "kahvat" (myyjä ehdotti hartia-treeniä, meinasin tintata sitä)
*pohkeista ja käsivarsista ehkä liian löysä, myyjän kommentti tähän oli että ei se tuolta enää löysty, riittää että on muualta tiukka
*lahkeet ehkä himpan liian pitkät, viimeksi en saanut kokeilemaani ajosaapasta kiinni tästä syystä.
Onko kukaan käynyt vaikka suutarilla korjauttamassa tälläisiä ongelmia? Onko mitään mielikuvaa mitä moinen maksaa?
Mitä muuta pitää ottaa huomioon pukua ostettaessa?
Ekana tuli mieleen että noinkohan nuo polvisuojatkin on liian pitkät ja saan ongelman etsiessäni uusia ajokenkiä. Polvisuojat on kyllä muuten siellä missä niiden pitääkin.
Olen tinkinyt puvun mp-messuille saakka, eli jos sitä ennen löydän jonkun sopivamman puvun niin sitten ostan sellaisen.
Tosin kaikki tähän asti sovittamani ovat olleet huonommin istuvia kun tämä sweeppi...
Toki monia merkkejä on vielä varmasti kokeilematta. Jos joku osaa vinkata hyviä naistenmalleja, niin ilomielin otan nekin vinkit vastaan. Toki olen miesten mallejakin kokeillut, mutta kun ei ne oikeen istu naisen päälle.
Olisin kiitollinen avusta ja vinkeistä. On tuo puvun osto kuitenkin iso hankinta ja alkaa harmittaa jos menee pieleen.
![]()
Oletko testaillut jo Dainesen vaihtoehdot (joo, taas on tarjoamassa näitä). Itse vain huomannut, että naisten puvut ainakin omalle kropalle istuu hyvin, vaikkakin koot on aina naftit (Italian koot aika pieniä vrt. Suomen koot)...(iitu @ Tammi. 12 2009) sanoi:Olisin kiitollinen avusta ja vinkeistä. On tuo puvun osto kuitenkin iso hankinta ja alkaa harmittaa jos menee pieleen.
![]()
Dainese on testattu ja ne ei istu mun päälle sit mitenkään päin. Harmi.Oletko testaillut jo Dainesen vaihtoehdot (joo, taas on tarjoamassa näitä). Itse vain huomannut, että naisten puvut ainakin omalle kropalle istuu hyvin, vaikkakin koot on aina naftit (Italian koot aika pieniä vrt. Suomen koot)...(iitu @ Tammi. 12 2009) sanoi:Olisin kiitollinen avusta ja vinkeistä. On tuo puvun osto kuitenkin iso hankinta ja alkaa harmittaa jos menee pieleen.
![]()
Tuokin varmaan jossain määrin yksilöstä kiinni tai sitten riippuu kuinka paljon pitää olla yli 180 cm ja arjalainen. Itselleni kyllä aivan hyvin istuu Nessin kuin Berikin puvutkin vaikka olen sinisilmäinen, vaaleatukkainen ja 183 cm lyhyt.Jonkun verran pukuja sovitelleena ja käyttäneenä, nyrkkisääntönä voi sanoa, että aasian poikien puvut (arlen ness, berik, motogp) eivät istu pitkähkölle eli yli 180cm arjalaiselle, lahkeiden mittasuhteet ovat aivan väärät. tuli yksi kesä kärvisteltyä, kun hyvän puvun sai halvalla![]()
oman nahkan päälle on tähän asti ollut paras spyken nahka.
gimoto on vakavassa harkinnassa seuraavaa hankittaessa...
http://www.mpmessut.fi/MP09_luettelokartta.pdfMikäs oli teidän osaston sijainti? Ei tänään osunu messuilla silmään. T. Huomenna taas siellä.