• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1.4. Hondien hinnat nousevat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Sanonut, että pitää "eettisesti" ostaa. Mun puolesta jokainen saa ostaa (henkilökohtaisessa maailmassaan) niin kun huvittaa.

Olisi kiva jos olisi näyttöä, että Suomessa uusi 20Keur fillari maksaa tänne tuotuna kaikkine kuluineen 10Keur. Matkakustannuksia ei tartte laskea, matkailu on useimmille huvitus.

köyhille kallista, muille saman hintaista...eikä ruokita sitä lamaa!!!
062802moto_prv.gif

Mun puolesta jokainen saa ostaa (henkilökohtaisessa maailmassaan) niin kun huvittaa.
Ja silti olet opastamassa ja neuvomassa "perseaukisia" huollattamaan kamat USAssa jne muuta nerokasta.

Hinnasta tilittämistä netissä et myöskään pidä hyvänä. Silti itse kerrot samaisessa netissä ostaneesi jo ennen hinnannousua edullisesti. Eli sinun internetissä tekemänä hintatilitys on ok, mutta muilla se on no-no.

Pulssi alas, ja anna hintavertailujen jatkua vain. Se ei luultavasti markkinoita haittaa. Päinvastoin.

Olisi kiva jos olisi näyttöä, että Suomessa uusi 20Keur fillari maksaa tänne tuotuna kaikkine kuluineen 10Keur. Matkakustannuksia ei tartte laskea, matkailu on useimmille huvitus.
Olisi todellakin, jos siitä olisi nyt kyse.

Itse kuitenkin nyt ymmärsin, että briteissä 1098 ja cbr1000 maksaa kutakuinkin saman verran, eli voidaan olettaa niiden verojen olevan kutakuinkin samaa luokkaa. Täten veroton hintakin olisi samaa luokkaa. Suomessa kuitenkin vastaavien pyörien verolliset hinnat poikkeavat kovasti toisistaan, vieläpä niin, että se kauempaa kuskattava pyörä maksaa reilusti vähemmän.

Olen ns. persaukinen, eli en ole ostamassa Ducatia, mutta mielenkiinto heräsi. Kuitenkin tulee yhtä sun toista silloin tällöin osteltua, joten kaipa sitä keskustellakin uskaltaa
biggrin.gif

nii ja vielä: ulkomailta tilaaminen kannattaa.helposti 50%säästöt
Aivan niinhän kaikki tekee...paitsi minä...mutta jatkossa pitää katsoa mistä saa sopivampaan hintaan...uskallan jopa väittää että jotkut hinnat täällä (lintukodossa) ovat halventuneet nettikaupan johdosta...tulipa hommattua uudet renkaat viime vuonna,ja hinta oli aika sopiva...myyjä kehui vielä että tosi halvalla sait renkaat alle...niin sainkin..
cool.gif
säästöllä voi ostaa vaikkapa muutaman  
033102beer_1_prv.gif

No niin, Hondan hinnannousu tuli jo käsiteltyä ja muista aiheista voikin laittaa uudet ketjut, jos tarvetta on.
cool.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back