Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
I disagree. Kuten olen aiemminkin sanonut niin kadulle ei ole olemassa kuutiorajaa, siellä nämä ovat samassa sarjassa. Eri juttu olis jos kaikista olis erikseen RR mallit. Uus jammu varmaan pärjää hyvin WSS sarjassa, testeissä sillä on ajettu kovia aikoja. Ite seuraan suuremmalla mielenkiinnolla jenkkien supersport sarjaa jossa kawallakin on suurempi budjetti.Jos noista haluttaisiin saada vertailukelpoisia, käytettäisiin RR-Kawan käppyröitä. Yammu ei väännössä tosiaan näytä pärjäävän. No, katotaan nyt sitten miten ensi kausi mennään WSS:ssä.
Eikös se vaan ole Kawalle plussaa, että samaan hintaan saa enemmän kuutioita, tehoa ja vääntöä?Jos noista haluttaisiin saada vertailukelpoisia, käytettäisiin RR-Kawan käppyröitä. Yammu ei väännössä tosiaan näytä pärjäävän. No, katotaan nyt sitten miten ensi kausi mennään WSS:ssä.
Kiva vääntö saatu aikaan "trenacen" ja "beansbaxterin" välille. Näyttää tutulta.
Niin siis juu, tarkoitin vertailukelpoisia suhteessa kuutiotilavuus/vääntö. Kadulla ajettaessa kuutioilla ei tosiaan mitään väliä.I disagree. Kuten olen aiemminkin sanonut niin kadulle ei ole olemassa kuutiorajaa, siellä nämä ovat samassa sarjassa. Eri juttu olis jos kaikista olis erikseen RR mallit. Uus jammu varmaan pärjää hyvin WSS sarjassa, testeissä sillä on ajettu kovia aikoja. Ite seuraan suuremmalla mielenkiinnolla jenkkien supersport sarjaa jossa kawallakin on suurempi budjetti.Jos noista haluttaisiin saada vertailukelpoisia, käytettäisiin RR-Kawan käppyröitä. Yammu ei väännössä tosiaan näytä pärjäävän. No, katotaan nyt sitten miten ensi kausi mennään WSS:ssä.
Rohkenen epäillä....aika näyttää. Lyödäänkö vetoa, tappiin se varmasti kiertää, mutta se "tappi" tulee vastaan huomattavasti ennen todellista 18000rpm ?Ei jammua vedetty rajoittimeen tossa penkissä vaan kun teho ei enään noussut veto lopettiin, kyllä se sinne tappiin asti kiertää.
Tässäpä olis sitten vahvistusta epäilylleni:Rohkenen epäillä....aika näyttää. Lyödäänkö vetoa, tappiin se varmasti kiertää, mutta se "tappi" tulee vastaan huomattavasti ennen todellista 18000rpm ?Ei jammua vedetty rajoittimeen tossa penkissä vaan kun teho ei enään noussut veto lopettiin, kyllä se sinne tappiin asti kiertää.![]()
Samasta kierroskusetuksesta löytyy juttua myös täältäTässäpä olis sitten vahvistusta epäilylleni:Rohkenen epäillä....aika näyttää. Lyödäänkö vetoa, tappiin se varmasti kiertää, mutta se "tappi" tulee vastaan huomattavasti ennen todellista 18000rpm ?Ei jammua vedetty rajoittimeen tossa penkissä vaan kun teho ei enään noussut veto lopettiin, kyllä se sinne tappiin asti kiertää.![]()
R6 dynossa
eli kiertää ~16200 rpm (piste)
Eri yksilöissä on teho eroja joka merkillä...Täällä.
Eipä noista ollut vastusta KawalleTosin erot on aika pieniä. Yammun vääntökäppyrä on aika surkean näköinen...Tässä vielä teholukemat takapyörältä:![]()
R6: 111.0 hp/ 14374 rpm
GSX-R600: 108.2 hp/ 13075 rpm
ZX-6R: 113.5 hp/ 13671 rpm
Mulla oli -01 R1 ja tykkäsin kovasti! Siinä oli hauska ja väännökäs kone, ja sillä oli muutenkin hyvä ajaa! Näin oli vuoteen 2003 asti.pöh,yammukateutta sanon minä![]()
![]()
hmmm...aekas omituista että tuntuu keskialueella puhdittomalta,etenkin kun siinä on exuppi.ettei vaan siihen kokeilemaasi rykköseen olisi putkistoa vaihdettu??Mulla oli -01 R1 ja tykkäsin kovasti! Siinä oli hauska ja väännökäs kone, ja sillä oli muutenkin hyvä ajaa! Näin oli vuoteen 2003 asti.pöh,yammukateutta sanon minä![]()
![]()
Sen jälkeen tulleet R1:t (2004 ->) on kaikilta muilta ominaisuuksiltaan parempia, mutta moottori on ala- ja keskikierroksilla puhdittomampi.. Ei tykänny! Jos se ei haittaa, niin mikäs siinä sitten!