Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti kyseinen mopoilija oppii jatkossa katsomaan eteensä. Tuollaisia tumpeloita ei kaivata liikenteeseen sähläämään.
noin koville "uhoajille" voi sattuu viel se tyhjä arpa omalle kohalle ja sit ei ehkä ollakaan täällä selittämäs miten se oli autoilijan vika.Toivottavasti kyseinen mopoilija oppii jatkossa katsomaan eteensä. Tuollaisia tumpeloita ei kaivata liikenteeseen sähläämään.
Eikös tuo "asiasta sen enempää tietämättä kritisointi" kuulu tänne .orgiin?Toivottavasti kyseinen mopoilija oppii jatkossa katsomaan eteensä. Tuollaisia tumpeloita ei kaivata liikenteeseen sähläämään.Toivonmukaan kuski ei pahemmin loukkaantunut... huono kritisoida tai osoitella sormella KUN EN TILANNETTA NÄHNYT...![]()
Aloitin ajelut Raisulla 22 vuotta sitten ja hyvin olen pärjännyt. Jatkan siis samaan malliin.noin koville "uhoajille" voi sattuu viel se tyhjä arpa omalle kohalle ja sit ei ehkä ollakaan täällä selittämäs miten se oli autoilijan vika.Toivottavasti kyseinen mopoilija oppii jatkossa katsomaan eteensä. Tuollaisia tumpeloita ei kaivata liikenteeseen sähläämään.
Joillekin se kuuluu jokapäiväiseen elämään, myös IRL. Jokainenhan taaplaa tyylillään, joten I rest my case.Eikös tuo "asiasta sen enempää tietämättä kritisointi" kuulu tänne .orgiin?Toivottavasti kyseinen mopoilija oppii jatkossa katsomaan eteensä. Tuollaisia tumpeloita ei kaivata liikenteeseen sähläämään.Toivonmukaan kuski ei pahemmin loukkaantunut... huono kritisoida tai osoitella sormella KUN EN TILANNETTA NÄHNYT...![]()
Koskas aattelit vaihtaa Raisusta isompaanAloitin ajelut Raisulla 22 vuotta sitten ja hyvin olen pärjännyt. Jatkan siis samaan malliin.noin koville "uhoajille" voi sattuu viel se tyhjä arpa omalle kohalle ja sit ei ehkä ollakaan täällä selittämäs miten se oli autoilijan vika.Toivottavasti kyseinen mopoilija oppii jatkossa katsomaan eteensä. Tuollaisia tumpeloita ei kaivata liikenteeseen sähläämään.
Olet siis halukas ostamaan Raisuni, jotta sun ei tarvitse kävellä kaikkialle.Koskas aattelit vaihtaa Raisusta isompaanAloitin ajelut Raisulla 22 vuotta sitten ja hyvin olen pärjännyt. Jatkan siis samaan malliin.noin koville "uhoajille" voi sattuu viel se tyhjä arpa omalle kohalle ja sit ei ehkä ollakaan täällä selittämäs miten se oli autoilijan vika.Toivottavasti kyseinen mopoilija oppii jatkossa katsomaan eteensä. Tuollaisia tumpeloita ei kaivata liikenteeseen sähläämään.![]()
Itse olin siitä onnellisessa asemassa, että sain Raisun mummolta rippilahjaksi. Vanhemmiten olen toki tullut järkiini ja eronnut kirkosta.Raisu olis aika hulppea laite... mulla kun ei ollut varaa kuin Solifer SM:ään![]()
Mutta ei sentään tarvinnut ostaa Tunaa![]()
Jos ei nyt lähettäs ollenkaan sille Tunskan parjauslinjalle...Raisu olis aika hulppea laite... mulla kun ei ollut varaa kuin Solifer SM:ään![]()
Mutta ei sentään tarvinnut ostaa Tunaa![]()
Jep, ehdoton ei Tunskan parjaukselleJos ei nyt lähettäs ollenkaan sille Tunskan parjauslinjalle...Raisu olis aika hulppea laite... mulla kun ei ollut varaa kuin Solifer SM:ään![]()
Mutta ei sentään tarvinnut ostaa Tunaa
Se vei MELKEIN aina pisteestä A pisteeseen B... (Välillä korjattiin vaan pisteissä C,D,E,F,G ja H), ja taas![]()
![]()
Täältä samaa säveltä! -77 Super Sport palveli mulla pari vuotta, sedällä kymmenen vuotta ja vielä isäukolla pari vuotta kunnes myytiin eteenpäin. Maksoi uutena 2590mk, ja myytiin 1700:lla. Setämieskin maksoi mulle hyvyyttään korkean hinnan. Laskekaa siitä kilometrikustannuksia.Jep, ehdoton ei Tunskan parjaukselleJos ei nyt lähettäs ollenkaan sille Tunskan parjauslinjalle...Raisu olis aika hulppea laite... mulla kun ei ollut varaa kuin Solifer SM:ään![]()
Se vei MELKEIN aina pisteestä A pisteeseen B... (Välillä korjattiin vaan pisteissä C,D,E,F,G ja H), ja taas![]()
![]()
![]()
Kertaakaan ei Tunturi Super Sport, -83 jättänyt tienpäälle ja kilometrejäkin tuli miltein 20 tkm![]()
Super Sport rocks!!!Täältä samaa säveltä! -77 Super Sport palveli mulla pari vuotta, sedällä kymmenen vuotta ja vielä isäukolla pari vuotta kunnes myytiin eteenpäin. Maksoi uutena 2590mk, ja myytiin 1700:lla. Setämieskin maksoi mulle hyvyyttään korkean hinnan. Laskekaa siitä kilometrikustannuksia.Jep, ehdoton ei Tunskan parjaukselleJos ei nyt lähettäs ollenkaan sille Tunskan parjauslinjalle...Raisu olis aika hulppea laite... mulla kun ei ollut varaa kuin Solifer SM:ään![]()
![]()
![]()
Kertaakaan ei Tunturi Super Sport, -83 jättänyt tienpäälle ja kilometrejäkin tuli miltein 20 tkm![]()
![]()
Ei kertaakaan jättänyt välille.![]()
Edit: oho, nyt vietiin vääränlainen ketju täysin offariksi![]()