• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

03.06.2008 Lauttasaaressa "rytisi"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja julma jj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oli mersun farmarissa "klommo" takapäässä ja 1000 cbr, mustilla laukuilla ilman stongaa tien sivussa, Helsingin suuntaa. Joten lienee, se kuuluisa turvaväli oli liian lyhyt. Toivottavasti kuski selviää.
buttrock.gif

Toivottavasti ei pahemin käynyt.
Otsikkoa voisi muuten korjata hiukan, vai onko tosiaan tapahtunut 3 kk sitten...

Muitakaa pitää väli kotiloon riittävänä, ne pysähtyy nopeemmin !

?

Mahtaakohan sittenkään? B-Birdistä en mene takuuseen.
biggrin.gif

Jos toi kävi noin puol neljän aikaan, ni meni kyl aika haipakkaa lanssi, paloauto ja pari polliisiautoo ohitte risteyksestä.
Toivoin, ettei ois ollu mopoilijaa mukana onnettomuudessa, mut eipä tainnu käydä toive toteen...

Toivottavasti kyseinen mopoilija oppii jatkossa katsomaan eteensä. Tuollaisia tumpeloita ei kaivata liikenteeseen sähläämään.

Toivottavasti kyseinen mopoilija oppii jatkossa katsomaan eteensä. Tuollaisia tumpeloita ei kaivata liikenteeseen sähläämään.
crazy.gif
Toivonmukaan kuski ei pahemmin loukkaantunut... huono kritisoida tai osoitella sormella KUN EN TILANNETTA NÄHNYT...
Eikös tuo "asiasta sen enempää tietämättä kritisointi" kuulu tänne .orgiin?
Joillekin se kuuluu jokapäiväiseen elämään, myös IRL. Jokainenhan taaplaa tyylillään, joten I rest my case.

noin koville "uhoajille" voi sattuu viel se tyhjä arpa omalle kohalle ja sit ei ehkä ollakaan täällä selittämäs miten se oli autoilijan vika.
Aloitin ajelut Raisulla 22 vuotta sitten ja hyvin olen pärjännyt. Jatkan siis samaan malliin.
Koskas aattelit vaihtaa Raisusta isompaan
wink.gif

noin koville "uhoajille" voi sattuu viel se tyhjä arpa omalle kohalle ja sit ei ehkä ollakaan täällä selittämäs miten se oli autoilijan vika.
Aloitin ajelut Raisulla 22 vuotta sitten ja hyvin olen pärjännyt. Jatkan siis samaan malliin.
Koskas aattelit vaihtaa Raisusta isompaan
wink.gif
Olet siis halukas ostamaan Raisuni, jotta sun ei tarvitse kävellä kaikkialle.

Raisu olis aika hulppea laite... mulla kun ei ollut varaa kuin Solifer SM:ään
sad_orig.gif

Mutta ei sentään tarvinnut ostaa Tunaa
062802jumpie_prv.gif

sad_orig.gif

062802jumpie_prv.gif
Jos ei nyt lähettäs ollenkaan sille Tunskan parjauslinjalle...
sad_orig.gif
Se vei MELKEIN aina pisteestä A pisteeseen B... (Välillä korjattiin vaan pisteissä C,D,E,F,G ja H), ja taas
062802moto_prv.gif
Jep, ehdoton ei Tunskan parjaukselle
biggrin.gif

Kertaakaan ei Tunturi Super Sport, -83 jättänyt tienpäälle ja kilometrejäkin tuli miltein 20 tkm
thumbs-up.gif

sad_orig.gif

062802jumpie_prv.gif
sad_orig.gif
Se vei MELKEIN aina pisteestä A pisteeseen B... (Välillä korjattiin vaan pisteissä C,D,E,F,G ja H), ja taas
062802moto_prv.gif
biggrin.gif

Kertaakaan ei Tunturi Super Sport, -83 jättänyt tienpäälle ja kilometrejäkin tuli miltein 20 tkm
thumbs-up.gif
Täältä samaa säveltä! -77 Super Sport palveli mulla pari vuotta, sedällä kymmenen vuotta ja vielä isäukolla pari vuotta kunnes myytiin eteenpäin. Maksoi uutena 2590mk, ja myytiin 1700:lla. Setämieskin maksoi mulle hyvyyttään korkean hinnan. Laskekaa siitä kilometrikustannuksia.
biggrin.gif

Ei kertaakaan jättänyt välille.
bowdown.gif

Edit: oho, nyt vietiin vääränlainen ketju täysin offariksi
blush.gif

sad_orig.gif

062802jumpie_prv.gif
sad_orig.gif
062802moto_prv.gif
biggrin.gif

thumbs-up.gif
Täältä samaa säveltä! -77 Super Sport palveli mulla pari vuotta, sedällä kymmenen vuotta ja vielä isäukolla pari vuotta kunnes myytiin eteenpäin. Maksoi uutena 2590mk, ja myytiin 1700:lla. Setämieskin maksoi mulle hyvyyttään korkean hinnan. Laskekaa siitä kilometrikustannuksia.  
biggrin.gif

Ei kertaakaan jättänyt välille.  
bowdown.gif

Edit: oho, nyt vietiin vääränlainen ketju täysin offariksi  
blush.gif
Super Sport rocks!!!  
bowdown.gif
buttrock.gif

800px-Tunturi82.JPG

Mun Super Sport maksoi 1650mk. Hankinta-aika oli talvi ja takana kesäsliksi... Arvatkaa tuliko muuten parit lipat ennenkuin mopo pysyi lapasissa? Ajoa vaikeutti myös se että ei pahemmin jalat yltäneet maahan kun harrastusta starttailtiin. Lukuisien remppojen ja fiksailujen jälkeen möin kaverille tonnilla, kun ajokortti poltteli taskussa...

OT joo, mutta pahoitellaan kun nostalgiapuuska valtasi...  
blush.gif

Back