Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juurikin näin. Neljäs vuosimalli ensiesittelyn jälkeen rupeaa olemaan jo aika varma valinta.miksei tule ostettua ihan uusinta mallia heti kättelyssä. tapana on odotella jokunen vuosi kunnes lastentaudit ja recallit on hoidettu pois alta.
Eiköhän tuossakin lastentaudit vähene loppua kohden, jos pidetään kymmenen vuotta tuotannossa.Maahantuojalta hyvää palvelua. Tällaisten asioiden vuoksi harmittaa, että joku Bläkkärin tuotanto lopetettiin. Siinä on malli, jossa ei ole enää lastentauteja. Oli vähällä etten pari vuotta sitten ostanut moista....
"Plussana sanottakoon Sumekolle.Nopsaanhan asiaan tarttuivat.""Plussana sanottakoon Sumekolle.Nopsaanhan asiaan tarttuivat."
mää kerroinki huoltojannulle jo et mun säkällä saate alkaa tilata jo uutta runkoaJaahas, kutsu tuli tännekin... Mun tuurilla saankin sitten lähteä mm. Ruunaalle autolla![]()
Koitin vakuuttaa kanssa huoltoliikettä, jotta ottaavat vaan saman tien rungon hyllyyn... Ihme homma, kaveri oli sitä mieltä että jännitän liikaamää kerroinki huoltojannulle jo et mun säkällä saate alkaa tilata jo uutta runkoa![]()