• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZZR1100 vm.-90:een pakoputkistot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Onko kokemuksia, mistä kannattaisi tilata, teettää tai ostaa uudet/vähän käytetyt putket, vanhat ja alkuperäiset alkaa olla nyt emmentaalia, joten pitäisi saada ehjät tilalle pikkubudjetilla.

Löytyykö ulkomailta halvemmalla? Kävin läpi erilaisia paikkoja tuolta linkkiosastolta, mutta mistään ei löytynyt alkuperäisen putkiston hintaa, että osais vertailla noihin "tarvike" ja viriputkiin. Rakkineessa on mulle ihan riittävästi tehoa jo nytkin, enkä harrasta bomberointia, joten vakioputketkin kävis mainiosti. Tavoite on päästä "röpötyksestä" eroon. Jos jollain löytyy ylimääräisenä sopivat hyllystä niin olen luonnollisesti kiinnostunut.

Kiinnostaisi minuakin että mistä saa tilattua vai joutuuko itse vääntämään? kawabata vieläkö sulla on putket hyllyssä?

Ostappa toi lazerin putkisto,ei ole kallis ja toimii.Sori kun en muista sivua
sad_orig.gif

Back