• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZZR 1400: first ride kuvia yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olihan siellä se munkin! Musta.

On siinä vaan sitä jotain. Kiukkuinen on. Ja jos tosiaan siihen sais 4-1 putkenkin.
mad.gif
kun ei oo ehtinyt kauppaan.

Ihan mielenkiintoinen pyörä ensi kesän varttimailin kisoihin ja vaikkei itselläni välttämättä ole tuollaista niin kiva kokeilla omallani miten pärjää tuollaiselle?

Mun moottoripyöräkauppias ilmoitti tylysti: ET SAA MUSTAA,
hyvä jos saat edes harmaata. Suomen mp-kauppiailla menee aivan liian hyvin. Kaupat jäivät tekemättä. V. 2007 keväällä on todennäköisesti myös uusi Hajabusa tarjolla. Odotan seuraavaa kesää. Ehkä sitten on musta ZZR tarjolla tai sitten uusi komea Hajabusa. Ja aamen.
mad.gif

Joo, Hayabusasta varmasti tulee vuoden päästä uusi 1400:nen, mutta mielenkiintoisempi kenties ois esim. NakuKawa Z1400 tai mikäettei busastaki sais...
z1400_1.jpg

Mikäs ongelma toi on
nixweiss.gif

Viissatasella tulee mopo kuin mopo mustaksi...
Ai missä? Kerro osoite.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Helpoin tapa on pyytää myyjäliikettä hoitamaan maalaus. Ei se mikään ongelma ole ja kaupanteon yhteydessä hintakaan ei muodostu suureksi. Näin minä tein Magnan ostaessani...

Mikäs ongelma toi on
nixweiss.gif

Viissatasella tulee mopo kuin mopo mustaksi...
Ai missä? Kerro osoite.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Helpoin tapa on pyytää myyjäliikettä hoitamaan maalaus. Ei se mikään ongelma ole ja kaupanteon yhteydessä hintakaan ei muodostu suureksi. Näin minä tein Magnan ostaessani...
Joo ei kyllä kannata värin takia jättää ostamatta, ei ole niin iso satsaus enää pyörän hinnan jälkeen
smile_org.gif

Kynäruiskumaalaus samatien koko pyörälle, vaikka mustalle taustalle jotain hillityn siistiä. Tulee samalla yksilö.

Back