• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZXR 750 -89 Suuttimien koko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niskanen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elikkäs pyörään on laitettu Laserin K1 Slipari ja suuttimet on vakiot. Onko syytä vaihtaa suuttimia isompiin? Jos on niin koko, merkki ja mistähän sais ostettua? Kaasarit on nyt pöydällä joten ne olis ainakin helppo vaihtaa kun tietäis onko tarvetta. Pyörällä en oo ajanu vielä yhtään, mutta käyttänyt olen paikoillaan.. Ainakaan siinä en huomannu mitään paukkumista, eikä muuta ylimääräistä. Seosruuvit oli 2½ kierrosta auki, vaikka korjausoppaassa oli 1ja5/8kierrosta. Eli melkein kierroksen enemmän. Eikös se vaikuta vain tyhjäkäynnillä?

itellä sama putki ja 130 suuttimet.. vakiot tais olla 120. seos ruuvi ei taida vaikuttaa muuta kun siihen tyhjäkäyntii. neulan asento keskialueelle ja suuttimet sit kun kaasua avataan enemmän. korjatkaa jos väärässä olen.

Mulla on kans 130:set. ja Kirjan mukaan ne olis vakiot. Paras vaihtoehto olis varmaankin viedä se säätöön jonnekin pajaan.. Mutta jos jollain on ihan testattua faktaa niin laittaa sitä tänne..

Ainaki mulla J-mallissa meni hieman laihalle Laserin K1 sliparilla. Pykälän tai kaksi isommat suuttimet joutu laittaan, en nyt muista tarkalleen. Helpointa viedä pajalle säätöön niin tulee kerralla ja varmasti kohdilleen.

Jees.. Missäspäin niitä säätöpajoja olis? Ammatitaitoisia? Tosin eka kesä lähtee isolla pyörällä liikenteeseen, että täyskaasulla ajamista ei varmaankaan ihan hirveästi tule. Kyllähän se sais niin pelata kun valmistaja on sen ajatellut toimivan.
062802moto_prv.gif
Mut jos jollain on H1:sen suuttimien kokoja tiedossa tuolla putkella, niin olishan se jo sinnepäin. Parempi rikkaalla ku männässä reikä.
biggrin.gif

Back