• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Zx6r:än huppunopeus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Huippunopeus ? hmm..

Kawan huippunopeus riittää 12 kuukauden ajokieltoon
ja noin 2-3000 euron sakkoon  
062802jumpie_prv.gif
Liekkö tuolla pärjäis
wink.gif

Pitäähän pyörän potentiaalit olla tiedossa tiukan paikan varalle..
tosin eipä suomen radoilla huippuja pääse missään, jollain lentokentäl hätäsesti tuollasella vakiolla
062802moto_prv.gif

En vaan malttanu olla kuittaamatta, koska ainaki mulle noi kutosen huiput on bussipysäkillä toistaseks riittänu  
wink.gif
Luulen tietäväni kyseisen bussipysäkin ja ei se kutonen siinä todellisia huippujaan ota..
Kiekat vaan loppuu koneesta kesken.. ois kyl kiva tietää mitä siin ois "todellista" nopeutta? joku 230-240ehkäpä?
Vaikka tää keskustelu taas kerran lähtikin ihan käsistä, niin eiköhän tossa maken kanssa puhuttu enemmän äijien ajotaidoista kun siitä paljon pelit kulkee
wink.gif

En vaan malttanu olla kuittaamatta, koska ainaki mulle noi kutosen huiput on bussipysäkillä toistaseks riittänu  
wink.gif
Luulen tietäväni kyseisen bussipysäkin ja ei se kutonen siinä todellisia huippujaan ota..
Kiekat vaan loppuu koneesta kesken.. ois kyl kiva tietää mitä siin ois "todellista" nopeutta? joku 230-240ehkäpä?
Vaikka tää keskustelu taas kerran lähtikin ihan käsistä, niin eiköhän tossa maken kanssa puhuttu enemmän äijien ajotaidoista kun siitä paljon pelit kulkee  
wink.gif
Kyllä, taidoistapa hyvinkin, tai niiden puutteesta
wink.gif

Back