• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

zx 9r  takahampiratas 43, mistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ysi-ärrä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elikkäs, osaisko joku kertoa mistä saisin omaan ysiini 43 piikkisen takarattaan?
Ainakin stormilla ei tiedetty sellasen olemassa olosta ja emc:ltä ei saa myöskään.
Kertokaa jos jollain ois tietoa mistä saan juuri tuon koon.
JT sprocketin kuvastossa näkyy tuollane olevan mutta ei mitään hajua miten sen sais tilattua.

JT:n rattaita saa Allrightilta.
Niiden nettisivulta näkee mitä on tarjolla. Laita tuotehakuun "Rxxx" jossa xxx on sen rattaan numero JTR:n jälkeen, esim. JTR 123-16 --> hakuun R123.
Eturattaan kohdalla sama juttu mutta esim. JTF 123-16 --> hakuun F123

Mitä teet tuolla? Mulla on edessä isonpi piikkinen
Jos vaikka esim. mittarivirheen vuoksi? Tuo pitäs vaan ottaa suoraan 44 että vastaa yhtä piikkiä pienempää edessä.

- P

Edit: ai ketjun aloittaja olikin ysi-ärrä
biggrin.gif
eli tiedossa kaverilla olikin tuo 1 edestä <-> 3 takana

Mites sä tuommoisia välejä olet muuttamassa?
tounge.gif

Jep, sen takia haluan tuon 43 takarissan, koska haen optimaalisia välityksiä tuonne joensuun lentokenttäajoihin.
Viimeksi ajoin 16/45 välityksillä ja sain 264km/h rajoittimen paukkuessa n.150m ennen mittauspistettä
tounge.gif

Ja kun tuossa oon kokeillu ihan vakioväleillä(16/41) ,niin voipi olla että mun moposta ei löydy tarpeeksi potkua parantamaan tuota ennätystäni.

Mut pitää sekin vielä mitata, ennen ku lähen tuonne joensuuhun.

Toki stormilta sais 15 piikisen eteen, niin sekin vois olla kokeilemisen arvoinen.Eli 15/41. Ja sitte siellä ois taakse 42 ja 44.

Mutta kun jostain sais tuon puolivälikoon 45-41,eli 43,niin sillä ois mukava kokeilla.

Mut pitää soitella tuonne allrightille ja kysellä sieltä onnistuisko.

No voi hel...
Soittelin tuonne allrightille ja tuumailivat sieltä että, ei saa 43 piikkistä ratasta, koska ei oo heidän tietokannassa
shaun.gif

Eli eivät edes tilaa sitä.
No,pitää hakea stormilta jotain.

Back