Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moroo Mään,Moro!
Eli mitkä öljyt toimii parhaiten ko. pelissä?
Samoin putsari, onko alkuperäinen paras/ainut hyvä?
Rexien Jenkkifoorumilla ZRXO:ssa on kehuttu kovasit Shellin X100:a, mika toimii tallasessa wanhassa myllyssa hienosti, samoten ainakin oljyfilsuissa suositaan orggista, niin minakin.Moro!
Tarkoitin hyvin pitkälti öljynputsaria. Autoissa käytän ainoastaan alkuperäisiä, kun on vähä huonoja kokemuksia tarvikeputsareista.Moroo Mään,Moro!
Itellä pyörii Castrolin GPSsät Rexissä ja on hienosti pelittänyt kytkin ja vaihteet.
Tarkoitatko putsarilla öljyn vai ilman?
Jos ilman, niin ihan mikä tahansa markkinoilla oleva menee hyvin orkkiksen tilalle.
Sama juttu öljynputsarissa.
-Hessu-
Moro kaikille,zrx lonksahtaa ihan tyylikkäästi kun vapaalta laittaa ykkösen riipumatta öljyistä? itellä huolloissa laitetut öljyt ja putsarit (öljy varmaan MOTUL)
ZZR:n laatikko ainakin rutisee.Moro kaikille,zrx lonksahtaa ihan tyylikkäästi kun vapaalta laittaa ykkösen riipumatta öljyistä? itellä huolloissa laitetut öljyt ja putsarit (öljy varmaan MOTUL)
täytyy näin tuoreena ZRX kuskina (kuukauden ajellut) ottaa tähän kiinni. olen ajatellut että tuo lonksahdus kun vaihtaa vapaalta ykköselle kuuluu asiaan, vai miten on? mullakin kyllä taitaa olla motulin öljyt.
pyörä on -97 mallia ja mukavaa on ollut ajella.![]()
Turussa tollasta olekaan!Eikös se seuraava meetinki ollut tarkoitus pitää siellä Turussapäin, joku VÄHÄTUULINEN kesäpäivä?
no voi sun sa...na nyt täytyy vetää takaisin päin,näyttääempä vielä eilen "uskaltanut" kommentoida noista öljyistä
koska olin juuri vaihtanut öljyt,mutta nyt voin antaa kommentin
laitoin nuo HONDA GN4 mineraali öljyt,edelliset oli PENZOIL
mineraalit,kyllä on suuri ero,eikä lonksahtele,ja ZRX-ominaisuus
(suuri väljyys) tuolla laatikko puolella,johon testitkin aikoinaan
kiinnittivät huomiota,pieneni huomattavasti,vielä kun pistin 3kpl 3mm prikkaa tuonne nokkaketjun kiristäjän juosikuppiin,on kuin ajaisi uudella pyörällä.
olen niitä vanhanajan "hulluja" jotka ei ymmärrä mihin täyssynteettisiö öljyjä oikein tarvitaan,joten siksi käytänkin noita mineraaleja,sen paremmin mainostamatta,olen itse tyytyväinen
noihin nykyisiin ratkaisuihin,muuten se jarru ongelma josta
olen maininnutkin,oli poissa 120 km ja taas nytkyttää oiken helvetisti,vaati 2-kovempaa jarrutusta ja sitten alko nypyttämään,on kai pakko uskoa että lövyt (lövy) on
kiero.
ihmetyttää kun tuon operaation jälkeen oli aivan hyvä niin kauan kun oli,jokos oa seuraavaa miittinkiä joku suunnitellut.
Kumma juttu et suosittelee,kun taitaa kundeilla olla kyseistä öljyy tynnyri kamanaEilen kävin täällä Lohjalla huoltofirma Power Kings;sissä ja he suosittelivat Castrol GPS 10w-40 öljyjä.