• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200s moottorikopan väri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tespo621
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ZRX 1200s moottorikopan väri

Vanha peli 2004 mutta kaasareiden putsauksessa tuli muutama naarmu. Onko kenelläkään tietoa mistä saa vai pitääkö teettää? Väri ja tunnus on Kawasaki magnesium Engine Bronze SKU:3935 siis saksan maalla. Suosittelivat autoakryyliä joka kestää sinne 120C ja tuskin kytkin sen kuumemmaksi tulee.

Joku kyseli tuossa tulpista ym. ja itse suljin heti pakokaasukierron joka sotki koneen totaalisesti männänrenkaita myöten. On nyt pysyneet tulpat puhtaina ja nostaa vielä hieman väljemmillä välityksillä kaasulla keulaa joten tehotkin lienevät lähes alkuperäiset. Itse vaihtelin niitä vähän väliä kunnes luin siitä kierrosta. Vanhemmissa ei liene samaa ongelmaa. Kaasareiden putsauksessa keihin cvk36 tässä mallissa on (sama kuin triumh bonneville) yksi suutin on niitattu jota ei saa uutena vaan pitää ostaa koko kaasutin 750e joten niiden irroituksessa pitää olla tarkkana. Itse en ollut mutta sai sen lopulta tehtyä aika helposti. Menevät sieltä tukkoon ( 0,5 mm kaksi päällekkäin eli ylemmän putsaus yksin ei auta) ja käynnistys kuumana vaikeutuu ja suutin on alkuperäisoppaan mukaan nimeltään starter pilot jet. Vanhemmissa sitä ei ole kun ei ole sitä polttoaineen katkaisusolenoidia siellä kaasarin alla jonka vaativat tähän malliin.

Niin siitä maalista. Jos joku tietää niin laita viestiä. Ja tämä kone vaati puolisynteettisen öljyn jonka jokainen tiesikin. Ei tarvitse sitten ihmetellä jos synteettisillä syö öljyä.

Back