• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

zetan mattapinta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja omc
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Terse!! Onkohan kellään jonkinlaista infoa siitä millä aineella ja välineillä kannattaisi tuota zetan mattapintaa nysväillä ? Mukavan näköistä kun pari läskiä mehiläistä ovat tankkiin jysähtäneet ja jättäneet vähintäänkin limaisen pinnan tankkiin..
tounge.gif
Sitähän ensihätiin aloin pyyhkimään autoille suunnatulla pehmeällä sisäpinnoille suunnatulla pyyhkimellä hieman syljellä kostutettuna. 8) Eihän se siitä irronnut, I know, I know, mutta jotain sitä piti yrittää 8) Eli oiskos kellään käryä mitä aineita kantsus käyttää tohon matta pintaan ? Onko itse pesu / pyyhkimellä kamalasti merkitystä ?

Ite olen useasti keulaa siivoillut vanhan t-paidan yms. ja vesiruiskun avulla. T-paidan kun heittää keulan päälle, kastelee sen hyväksi ja antaa liota vähän aikaa, niin aika hyvin ötökät keulasta irtoaa.

Kankaanpalasella hankaamalla on lähteny itellä samallaisesta mattapinnasta. Huolehtii vaan itikanraatojen kosteustasapainosta niin lähtee aika helposti.

itse tein aina sillä tavalla, että ennen pesua verhoilin etupään märillä talouspaperin palasilla. Annoin vaikuttaa hetken ja pesin--->lähtee huomattavasti helpommin, eikä tarvitse hangata niin pirun kovaa..
thumbs-up.gif

Em mie ymmärrä vieläkään... Omc puhuu tankin kylkeen tulleista mehiläisistä, mulla ainakin koko tankki on maalattu&lakattu, siis kiiltävä?
Tarkoitatteko kenties niitä muoviosia, esim etumaski, etulokari jne..

Juu toi matta on 06 juttuja! kuulemma tosi arka et varokaa! ihan siisti mut hankala. semmoset valmiiks kostutetut liinat on hyviä. esim biltemasta löytyy halvalla semmonen kippo niitä.
sport05.gif

Back