• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

z750 parkkien vaihto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Temppu78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tälläistä kyselisin kokemusta omaavilta, että miten helkutissa saan vaihdettua parkit mopooni??  
crazy.gif

Ohjekirja ei sano mitään ja olen tuossa jo ruuveja aukonut mutta sit alkaa jo jännittää seuraava toimenpide... eli mikä se toimenpide voisi olla?
omg.gif

Nakkini ei mahdu sivuilta lamppujen kantoihin asti vaikka ne siinä kivasti tyrkyllä ovatkin. Vaihtaisin vain nuo taskulampun polttimot hieman kirkkaampiin...

z750 -08

itse oon irroittanut koko maskin, ei oo iso homma.

mittarin kehys pois ja avaa ruuvit (2 kpl), jotka kiinnittää maskin runkoon. nosta maskia ylöspäin, että irtoaa tapeista ja sit pääsee käsiksi valoihin, ku koko komeus on levällään etulokarin päällä
biggrin.gif

voi olla helpompikin tapa olemassa, itse räplännyt näin
smile_org.gif

Mittarin kehys pois? ööö, miten? ei uskalla vääntää ja kammeta...
sad_orig.gif

oon löytäny 4kpl ruuveja jotka ovat helpoissa paikoissa maskin sivuissa...
nixweiss.gif

Hävettää tämä tietämättömyys...

mittariston molemmilla puolilla kaksi muovista plugia, jotka painetaan sisään keskeltä ja aukeavat. kaksi kuusiokolo ruuvia mittariston alapuolella. kaksi muoviplugia vilkkujen yläpuolella työnnetään sisäpuolelta ulospäin niin aukeaa.  
biggrin.gif

tosin mulla 07 malli ja sulla 08, en tiedä onko niissä jotain eroavaisuuksia

Nostanpa täältä tällaisen vanhan kyselyn kun olisi samaa ongelmaa päällänsä täällä.

Eli eli, himottaisi kirkastaa ledeillä Zetan parkit ja rupesin yllä olevan ohjeen mukaan puuhastelemaan mutta eihän siitä mitään tullut.... :blink:

Eli ohjeen mukaan sain kyllä mittariston kehyksen irti mutta siihenhän se sitten tyssäsi.... En tiedä aiheuttiko ongelmaa sellainen seikka, että itsellä on laitettu ledivilkut kyseiseen muoviin kiinni joten piuhojen takia en päässyt sitä oikein kunnolla nostamaan saatikka ottamaan irti.
Ehkäpä kyse on vaan omasta kädettömyydestä....:doh:

Eli miten homma etenee siitä kun kehys on irroitettu? Tekee niin pahaa silmään ne keltaiset parkit mopon keulilla....

Ehkä hiukan nolottaa kun ei edes parkkien vaihto onnistu ilman täältä kyselyä....:tyhmäminä:

:D

Viimeksi muokattu:
Back