• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z-one vs Schubertin S1?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ukkeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Vantaa
Kysymys kuuluu; kannattaako vaihtaa Shoein Z-One germaaniin?
nixweiss.gif

Mahdoton sanoa, riippuu siitä kumpi päähäsi istuu paremmin.
Itse en germaaniani vaihtais z-one'en.

Itsellä taas ennen oli Z-one ja tuo Germani ei oikein istunut mielessä tavalla... Eli kuten köpi sanoi niin se on pitkästi siitä omasta naamarista kiinni ja sitä ei muut kuin sinä voi sanoa..

On ollut sohe, mutta ei Z-one.
Nyt on S1 ja en takaisin suhina shoeiin enää vaihtais
tounge.gif

Ääni ehdottomasti S1:lle
thumbs-up.gif

Ei se taida tarkoittaa sitä, etteikö niitä olisi myytävänä?
nixweiss.gif

Itse kanssa harkinnut siirtoa Raid:sta Z-One:en. Pitäis vaan päästä sovittamaan.

Kuka tuota voisi oikeasti neuvoa toiselle :dunno:S ykkönen on kyllä mainio ruukku leukavalle ja ainut oikeasti hiljainen tähän astisista. Leukahihnan varmistusremmi voi olla avuksi kontatessa, jos hihna on jäänyt löysälle tai sattuu omistamaan ns. "Heinrich Himmler" leuan
biggrin.gif
. Aurinkovisiiri on hyvä varsinkin jos on rillien käyttäjä ts. ei tarvitse aurinkolaseja vahvuuksilla raahata mukana/omistaa.Visiirin irroitus käy näppärästi, mutta sen huurtumisenesto kalvo on häipynyt huut helvettiin ajat sitten.Huonoin puoli siinä on se, että happi tuppaa käymään vähiin visiiri kiinni, sanokoot mainosmiehet mitä tahansa ???Päälaen ilmastointi kylläkin toimii kelvollisesti.Tupla d lenkki on hieman ahdas ja kömpelö käyttää tällaisen nakkisormen.Joka tapauksessa tuo potta on minulla kategoriassa: Ostaisin uuden samanlaisen.

Back