hommasin tollasin yoshin r&d kannun (ovaali rst) ja pientä infoa kaipailisin. malli on ns. joka pyörään sopiva ja ilmeisesti aika race malli? löytyykö joltakin samanlainen? millanen mökä lähtee? vai onko kyseessä siis yoshin kannu ollenkaan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän se vituttaa jos maksaa "oikean" yoshin hinnan!Vitunko väliä onko se kopio vai ei. Sehän on pakoputken päktä.
Hehe, johtuneeko kevään tulosta!no nyt ei vituta niin paljoa kun luulin saavani aidon feikin hinnalla..![]()
Käsittämättömin lausunto mitä tällä fooumilla olen lukenut....pistin sen myyntiin koska aidon olisin voinut pyörääni laittaa ja juuri kiiltävän mutta tuota en viitsi. pyörässähän on jo leovince kiinni alumiinisena. paremman näkönen toi tosin olisi mutta se nyt ei ole pääasia mulle..
Käsittämättömin lausunto mitä tällä fooumilla olen lukenut....pistin sen myyntiin koska aidon olisin voinut pyörääni laittaa ja juuri kiiltävän mutta tuota en viitsi. pyörässähän on jo leovince kiinni alumiinisena. paremman näkönen toi tosin olisi mutta se nyt ei ole pääasia mulle..
Allekirjoituksessasi sekä oma pyöräni osiossa oleva linkki ei toimi.taitaa näitä feikkejä olla enemmänkin liikkeellä. kiva olis tietää mistä tuon ostit ja mitä maksoit. en tuu ainakaan siellä liikkeessä sitten vierailemaan ikinä![]()
Niin sitä en tajua että jos putki on muuten hyvän näköinen, sopiva ja toimiva, niin onko sen niin väliä onko se aito Yoshi vai ei. Suurin osa kanssa mopoilijoista ei sitä erota alkuperäisestä.?? meinaatko epäselkeetä viestiäni vai ajattelu tapaani? pyörä kun kiiltää kohta joka paikasta niin mikä olisi sopinut siihen paremmin kuin kiiltävä yoshi? tuon leovincen ostin aikaisemmin ja on matta alumiini. nooh anyway..![]()
![]()
Minulla oli Ranta-Rolex monta vuotta. Näytti hyvältä ja kävi helvetin tarkasti aikaa. Loppu tuli viimein tapaturmaisesti. Hyvä kello se silti oli.Niin sitä en tajua että jos putki on muuten hyvän näköinen, sopiva ja toimiva, niin onko sen niin väliä onko se aito Yoshi vai ei. Suurin osa kanssa mopoilijoista ei sitä erota alkuperäisestä.?? meinaatko epäselkeetä viestiäni vai ajattelu tapaani? pyörä kun kiiltää kohta joka paikasta niin mikä olisi sopinut siihen paremmin kuin kiiltävä yoshi? tuon leovincen ostin aikaisemmin ja on matta alumiini. nooh anyway..![]()
![]()