• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha FZS 600 Fazer

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja canu78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jep, tulipahan sit hankittuu prätkä....kuume vei voiton
sport05.gif
Pyörä on vuosimallia -98 ja hetihän siihen piti jotain pientä osaa saada eli bosin vaimennin ja minivilkut
cool.gif
Piti käyttää pyörä myös penkissä et saatiin säädöt kohilleen. Laitan kuvia&dynolapun esille ku kerkeen. Takapyörältä tuli 88 ja risat. Sanokaas nyt gurut onko tuo kusiais fasusta normaali tulos?  
withstupid.gif

En ole mikään jammuguru, mutta pikkufasulle ihan kelpo tulos...

Kai katsoit että minivilkut ovat e-hyväksytyt?
wink.gif

No jo on tismalleen samannäköinen kun mullakin ostaessa.
biggrin.gif

Jopa tavarateline samanlainen.. ettet sä vaan oo ostanu mun pärrää?
kaboom.gif

No jo on tismalleen samannäköinen kun mullakin ostaessa.
biggrin.gif

Jopa tavarateline samanlainen.. ettet sä vaan oo ostanu mun pärrää?  
kaboom.gif

En mä sun pärrää oo ostanu...en ainakaan usko...
smile_org.gif
btw sul on ihan nätin näkönen pyörä
062802jumpie_prv.gif
Ja hyvä värikin vielä  
bowdown.gif

Jep jep, tuli tilattuu jotain uusii osii eli bmc vapaavirtausfilsu ja kapan uus pleksi. Orkkispleksi on mun mielestä huono
sad_orig.gif
Tuuli vispaa päätä aika rajusti +100 km/h nopeuksissa. Toivottavasti ongelma korjaantuu uudella pleksillä. Vloppuna sais varmaan jo paikalleen jos osat kerkee tulla
smile_org.gif
Nyt parhaillaan on tekosessa hipipe vaimennin juttu. Rupes ärsyttää ku tuo vakiopaikka vaimentimelle näyttää mun milestä tod tyhmälle. Vaimennin siirretään vilkun alle ja matkustajan jalkatapin sisäpuolelle hipipe asennuksena vai miksi sitä nyt kutsutaankaan. Väliputki tulee rosterista joka kiilotetaan kun keretään. Hitsaus tehdään tigillä jotta saumoista tulee nätit. Takapää on kokenut leikkausta aika raalla kädellä,mut kyl siitä ihan asiallinen tuli/tulee.  
lookaround_orig.gif
Kuvia tulee ku kerkee laittaa. Nyt on muutama kuva tuolla Putki on kylläkin vielä kiilottamatta yms muuta hienosäätöä

Taas saatiin muutama uus osa paikalleen. Uudet koiranluut hommattin ja niillä perä saatiin nousemaan maltilliset 30mm. UUsi pleksikin on paikallaan. Kyllä oli huomattava apu vaikka pleksi ehkä näyttääkin touring mallilta. Hilarihuggerikin tarttu kotkan visiitillä mukaan
smile_org.gif
Noh eipä tuo käytettynä hirveesti kustantanu ja on vielä ihan asiallisen näkönen. Muutama kuva tulossa....Ja eiku
062802moto_prv.gif

Jos jollain ois viel jotain hyviä vinkkejä pyörän ehostuksen suhteen niin kaikki neuvot/kommentit ovat tervetulleita
smile_org.gif
Mitäs porukka on mieltä teräspunosletkuista? Kandeeko vaihtaa?

Jepulis, tuli hommattuu fasun tilalle Suzuki GSXR vm-93. Ensivaikutelmat on aika hyvät. Tehoo ja vääntöö on TODELLA paljon enemmän ku fasussa. Ajoasentoon tottuminen vie varmaan aikansa mutta pyörästä ei ole pahaa sanottavaa. Kuvia tuleepi ku kerkee
smile_org.gif

sanoi:
Ajoasentoon tottuminen vie varmaan aikansa mutta pyörästä ei ole pahaa sanottavaa.:)

Ajoasentoon tottuminen itseasiassa noin päin ei vie kauaakaan, mutta kokeilepas palata takaisin. Mulle ainakin fasu tuntu viikon giksulla ajon jälkeen äärimmäisen oudolta, ei meinannut osata ajaa millään.

Ja potkua? Yritäpäs TOSSA asiassa palata takas, huhhuh..
biggrin.gif
Tuntuu että se kusiainen ei liiku mihinkään vaikka kuinka pykältää pienempää ja vääntää tupin kaakkoon. Hymy korvissa ja äänekkäästi nauraen mäkin ajelin ja mietin että "miks jumaliste tää ei mee..??"

Back