• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha FZS 600 Fazer 03

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shwoomie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

shwoomie

Better than you
TÄmmöttis saa talven aikana tehtyä kun polttaa paljon rahaa ja hermoja
biggrin.gif

57832173.jpg

57832206.jpg

57832153.jpg

57832139.jpg

laitteeseen on vaihettu kaikki hallinta ja kontrolli laitokset ja micronin käyrästö ja leovincen slipari mitä on lyhennetty urakalla...mörisee matalalta kivasti
biggrin.gif

hmm kuvat näköjään tökkii mutta ne löytyy myös Täältä

Hieno muuten, mutta en pidä tuosta maskista joka pitää tunkea joka saatanan faitteriin ja se on vielä ihan hirveä. Mutta muuten nätti.

Ja kysymys kuuluukin, mitä tuossa on fighteria? Ehkä maski (joka ei sovi tuohon ollenkaan) ja itikka takakatteessa, muttei muuta. Muuten pyörä on siisti.

Samaa mieltä kuin Teude ja Tctic.
Tuo maski on kyllä
ghostface.gif

Fasussahan on järkyttävän pitkä perä... siihen kun joku pätevä kuiduttaja värkkäilisi lyhyemmät/sirommat takakatteet. Mutta itse en tekisi siitä mitään peräänajetun näköistä.

Tuosta mustastahan voisi tehdä vielä mustemman, klick.
wink.gif

miksi faitterissa tarttis olla lyhyt perä tai natsikäyrä?

kaikilla on tietysti oma mielipiteensä asiasta mutta tuota maski on melkein hienointa mitä maapäällään kantaa ja sen verran loukkaannun että tehkää itte parempi..

ja värihän tossa musta mikä taittaa punaseen..

mutta pääasia onneks on että itte tykkään ja oon tyytyväinen ja arvostelu otetaan tietysti aina vastaan hyvässä ja pahassa ja itekki kyllä oon himoinnu uudemman 750 kikserin perää mutta ei vielä tullu vastaan...

...Hieno peli... Vittuako tuosta mitä muut ajattelee ... ..Pääasia että saa itselleen mieluisan pelin...
buttrock.gif

Onhan toi nyt parempi ku vakio!
tounge.gif
Eipä tota B-Edge maskia kovin monessa faitterissa ole enää näkyny, nykyään kaikki on jotain mgm 666 maskeja... Sitäpaitsi, toi B-Edge maskihan on klassikko.
cool.gif

Pitänee tulla tarkastaan livenä toi mopo
tounge.gif

Onpas se muuttunut parempaan suuntaan.

Kaipais jotain peitettä tohon syylärin ja tankin väliin että sais johtosotkut piiloon yms. Mulla oli joskus tuolta http://www.gsg-mototechnik.de/ ostetut hiilikuituiset "syylärikatteet" jotka tosin oli 98-01 -malleihin tarkoitetut eli joutui vähän soveltaan että sai kiinni ne. Mutta hyvä oli laatu ja toimitus ripeää. Tolta sivulta löytyy http://www.gsg-mototechnik.de/35carbonteile/s35.htm (Seitendeckel satz, artikelnr 845, hinta 130e)

Tolta ne näytti:

2005%5C02%5C25%5Cbikepics-298479-full.jpg

B-Edge on legenda tosissaan jo! kun ei enään edes valmisteta
omg.gif

Uppaileppas tänne lisää kuvia noista vanhoista maalauksista?

miksi faitterissa tarttis olla lyhyt perä tai natsikäyrä?

kaikilla on tietysti oma mielipiteensä asiasta mutta tuota maski on melkein hienointa mitä maapäällään kantaa ja sen verran loukkaannun että tehkää itte parempi..

ja värihän tossa musta mikä taittaa punaseen..

mutta pääasia onneks on että itte tykkään ja oon tyytyväinen ja arvostelu otetaan tietysti aina vastaan hyvässä ja pahassa ja itekki kyllä oon himoinnu uudemman 750 kikserin perää mutta ei vielä tullu vastaan...
Mun mielestä ihan ok !! Ainakin parempi kuin vakio.

Ihan siisti peli, vaikka faittereista en mitenkään erityisemmin tykkääkkään. Maski (Super Duke???) sopii tosi hyvin pyörään ja maalaus on hieno
thumbs-up.gif

ps. Niin ja minäkään en ymmärrä sitä miks faittereissa pitää olla sellaset ihme hottentottiperät?

Back