• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha FZ6s katteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Moro!

Onko tietoa mistä kannattaisi tilata ko. pyörään katteita? Yritin googlettaa, mutta en löytänyt oikein mitään sopivia mestoja.

E.V.G (Eti Vittu Guuglesta)

Mitä oikein kaipaat? Tämmöistäkö:
2453.jpg

Erehdyttävästi näyttäisi samanlaiselta. Mun pärrä on vm. -06. En tosin tiedä miten menee katteiden mallit vuosimallien mukaan, niin onko sillä vuosimallilla merkitystä. Kun sitäkään tietoa en löytänyt vielä netistä.

john tiedoton

Heissan!

Olen itse juuri miettimässä alakatteen tilaamista pyörääni ('05). Laitoin TCP:lle Hollantiin kyselyä asiasta ja toimitus kuulemma onnistuu suoraan sieltä Suomeen. Hinta oli kyllä mielestäni liian korkea, mutta en ole ehtinyt vielä kysymään saisko vähän alea.

Tässä kuva:
TCPBottomFairingFZ604-06.jpg

Kysyin samalla kaatumatappeja ja heiltä löytyy LSL:n värillisiä tappeja hieman pidemmällä varrella, joten niiden pitäisi toimia myös katteen kanssa. Ja ymmärsin, että reiät katteeseen tappeja varten tehdään jo tehtaalla. Hintaa koko roskalle tarjottiin seuraavasti:
Kate          490,-
Tapit           96,-
Kuljetus      25,-
Yhteensä    611,-  
eek.gif

bawling.gif

Että himpun verran tyyris muovinpala tuo. Mulla ei kyllä ole mitään hajua, millaista hintaa voisi yrittää tinkiä.

Toinen vaihtoehto on tilata saman valmistajan kate Jenkeistä, jolloin hinta katteelle on n. 460,- euroa (sis. tulli + alv). Tästä mulla on vielä vähän kesken sen selvittäminen, että onko Euroopassa ja Amerikassa myytävien pyörien mallissa jotain merkittävää eroa samaan tapaan kuin autoissa voi olla. Ja toisaalta tuntuu vähän turhalta roudata paria muovinpalaa ensin Euroopasta Jenkkeihin ja sieltä takaisin Eurooppaan. Toimitusaika voi olla melkoinen.

Back