• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

XX:n pleksin vaihto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Kaipaisin kokemuksia xx:n pleksin vaihtamisesta korkeampaan. Tuo vakiopleksi jää itselläni (185 cm) hieman matalaksi ja kaipaisin kokemuksia muista vaihtoehdoista. Ilmeisesti ainakin Giviltä ja Puigilta löytyy vaihtoehtoja.

Aiheesta on ollu keskustelua ainakin Tuolla
idea3.gif

Jep. Lähinnä olisin halunnut jonkun pleksin vaihtaneen ja valintaansa tyytyväisen kommentteja. Ilmeisesti noiden pleksien hinnoissa ei juuri ole eroja, vaan kaikki pyörii tuossa 100 eskobarin luokassa.

Jep. Lähinnä olisin halunnut jonkun pleksin vaihtaneen ja valintaansa tyytyväisen kommentteja. Ilmeisesti noiden pleksien hinnoissa ei juuri ole eroja, vaan kaikki pyörii tuossa 100 eskobarin luokassa.
Oon koittanut tuplakuplan ja Givin. Tuplakupla oli ainakin mulle 184cm jopa huonompi kuin orkkis, repi päätä joka suuntaan.

Givistä oon tykänny, lueskelin tuolta CBR1100XX foorumista niin joku oli koittanut varmaan kaikki mahdolliset pleksit mitä tohon löytyy ja listas kans mieluisammaksi Givin ja oli suunnilleen saman mittanen miehenpuolikas  
wink.gif

itselläni kapan spoileri pleksi tai jotain sinne päin ja verrattuna alku peräiseen pään puistaminen loppui mitä vakio pleksillä oli ja ainoa ilman vastus tuntuu nyt hartioissa! olen todella tyytyväinen valintaani...
smile_org.gif
033102beer_1_prv.gif

Ok, Taidanpa laittaa kiiwin tilaukseen!

Kiitoksia kommenteista.

Back