• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

XX kilpitellingin poisto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Chicken
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nonih, posteljooni kiikutti Undertrayn XX: n tänään.. En oo vielä ehtiny tutkiskeleen paremmin mut vilkasu satulan alle pisti heti kyseleen neuvoja; eli mites se alkuppi "taka sisälokari" ja rekisterikilven teline irtoaa? Onko ne yhtä osaa ja lähteekö siinä samalla se akun pesä/releitten kiinnikkeet kävelemään?

Nonih, posteljooni kiikutti Undertrayn XX: n tänään.. En oo vielä ehtiny tutkiskeleen paremmin mut vilkasu satulan alle pisti heti kyseleen neuvoja; eli mites se alkuppi "taka sisälokari" ja rekisterikilven teline irtoaa? Onko ne yhtä osaa ja lähteekö siinä samalla se akun pesä/releitten kiinnikkeet kävelemään?
99:ssä ainakin samaa palikkaa koko laitos.

Mitä tuossa itse hieman tutkiskellut, niin vaikuttaisi olevan samalla tavalla CBR:issä eli samaa palikkaa koko paska. Eli ei muuta kuin sopivasta kohtaa poikki alkuperäinen. Itse leikkelin oman 600CBR:n talvella ja ainakin omaa silmää miellytti lopputulos.
sport05.gif

Omasta oon tutkiskellu samaa asiaa ja tullu siihen tulokseen, että saa jäähä leikkaamatta. En nimittäin keksiny järkevää paikkaa penkin lukolle sellasen leikkely operaation jälkeen
veryangry.gif

Back