• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

XX.ään laukkusarja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jmy69
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tulipahan hankittua XX -97 olikohan vinkkejä hyvistä kookkaista 3.n laukun sarjoista mitkä kannattaa hankkia, ilmeisesti givin vintrack tai joku sellainen teline on aika mölö.....vilkut töröttää.

Silmä tottuu kaikkeen ja eihän noita oman pyörän vilkkuja tuu paljon kateltua. Vilkut näkyy hyvin vaikka Wingrackiin kiinnittääkin 3 kpl 40ltr:n laukkuja, näkyvyys ennen kaikkea  
smile_org.gif

mulla 2x42, ja 52l givi maxia takana, mutta kyllä nekin on täynnä kun rouva pääsee irti. Givin vilkut takana, jos joku rumaks haukkuu niin ihan vapaasti, hankkikoon elämän.

mulla sivuilla kapan 40l ja perässä 48l,kaikki tietty kiinni wingrackissä jossa vilkut.mun mielestä hyvä paketti ,eikä ne vilkut ole ulkonäön takia
tounge.gif
eipä ne omat vilkut paljon näy kun laukut on paikallaan
062802moto_prv.gif

Minunkin pitäisi hankkia laukut XX:ään euroopan reissuja varten. Vierastan kolmen laukun telinehäkkyrää, joka ei kyllä paranna pyörän ulkonäköä. Hondan omat näyttävät kovin pieniltä eikä niiden kanssa saa takalaukkua. Onko kokemuksia Motechin (miten lie kirjoitetaan) kiinnike + adapteri systeemistä.
nixweiss.gif

Mulla on XX:ssä Sw-motechin laukkukiinnytys sarja, eikä tarvi pitää telineitä mukanan kun ei ole laukuille tarvetta, tyytyväinen olen ollu. RM Heino tuopi maahan
smile_org.gif

Kauneushan on katsojan silmissä ja jokainen laittaa mitä haluaa. Itse mietin pyrää laittaessa, että mitkä laukut laittasin ja olisin halunnu wildstarin putkitelineen kun se ei oo niin helvetin iso kapistus ja ne sivu raudat on nopia ottaa pois kun ei tarvi sivulaukkuja. Mutta kuinka ollakkaan sen valmistus just bläkkäriin oli lopetettu ja jäi vaihtoehdoksi ottaa giwin teline joka on mun mielestä saatanan ruma ja pilaa muuten niin hyvän näköisen pyörän ulkonäön. Toisena vaihtoehtona ois ollu se Hondan oma systeemi, mutta ei sekään mua miellyttänyt niin päätin sitte ostaa tankkilaukun, ison vesitiiviin repun ja sellasen putki säkin 65l johon mahtuu aika palio tavaraa.

Minunkin pitäisi hankkia laukut XX:ään euroopan reissuja varten. Vierastan kolmen laukun telinehäkkyrää, joka ei kyllä paranna pyörän ulkonäköä. Hondan omat näyttävät kovin pieniltä eikä niiden kanssa saa takalaukkua. Onko kokemuksia Motechin (miten lie kirjoitetaan) kiinnike + adapteri systeemistä.
nixweiss.gif
BTW, ne telineet saa aika pienellä vaivalla pois sen Euroopan reissun jälkeen... Käytännöllisyys ennen kaikkea. Lukittavat laukut ovat reissussa ihan ehdottomat.

EDIT: Siis myös Kappan Wingrack irtoaa muutaman minuutin työllä pyörästä tarvittaessa...

Itselläni XX:ssä Hondan omat(Givin tekemät)sivulaukut, ja liikaakin niihin mahtui taas tavaraa mukaan 3 vk:n Euroopan reissulle.Hyvin pärjää niilläkin.
tounge.gif

Back