• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Xj-900

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kattimme
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostaa pläjäytin pari viikkoa sitten XJ-900 vm -90 pyörän
ja vähän yli satkun ajetun.

Kertokaahan kokemuksia ko vehkeestä niin hyviä (jos on)
kuin vähemmänkin hyviä, tyyppivikoja yms.

Kaikki otetaan kiitollisuudella vastaan....
062802moto_prv.gif

Se on varma peli. Hyvä perusmatka juhta, ei mikään tykki mutta sillä kerkii. Itselläni -88 mallinen 127tkm ajettu ja ainoa ongelma oli/on vuotava polttoainehana, alipainekalvo meni Nordkappin reissulla viime kesänä ja uutta hanaa ei ole Yamahalta vielä saanut. Ostin kylläkin Stormilta vanhemman mallisen hana korjaussarja ja yritän siitä rakentaa sopivaa.

Riippuen pituudestasi niin pleksi on ratkaiseva, itse olen 183cm ja pyörässä korotettu touring-pleksi. Pyörteitä ei ole, mutta hemmetin moinen humina kypärässä (Nolan N100). Samaa huminaa ei kuitenkaan ole kun ajan vanhalla nakupyörällä, joten päättelin pleksistä johtuvaksi.

Ei muuta kuin katsot että perusasiat ja huollot on kunnossa, sitten ei muuta kuin baanalle. Säännöllisellä huolenpidolla saat siitä pidemmäksi aikaa hyvän pelin.

Joku tuolla suomi24:lla haukkui sitä munattomimmaksi pyöräksi johon ei voi kuin todeta että mulla ainakain munat kulkee mukana
tounge.gif

Back