Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko siinä sisäpuolella pikku nipat pinlock kalvoa varten? Noihin näyttää olevan lisävarusteena saatavana niitä. (storm)ei siinä kyllä mitään kalvoa ole, taitaa olla ihan perus visiiri.
pitää koittaa jotain kalvojuttua tai vaihtaa koko visiiri, ei ole kiva kun ei näe![]()
Kypärähän oli siis uusi, eikös niin? Onkohan siinä se Pinlock paikallaan? Eli se visiirin sisäpuolelle laitettava läpyskä.. Se kun ei ole valmiina paikallaan kun paketista vetäisee. Itselläni on nimittäin sama ruukku, eikä se mihinkään huurru.tänään hain pyörän kaupasta ja vedin tuliterän X-Liten 801: päähäni.
muistaakseni siinä piti olla huurtumaton visiiri, mut samantien kun laitoin visiirin kiinni n. 60km/h vauhdissa niin meni huuruun.
pitääkö sille tehä jotain vippaskonsteja vai eikö se yksinkertaisesti ole huurtumaton?![]()
Laita se kypärän mukana tullut Pinlock-visiiri kiinni niin ei huurru. Ja, jos sitä ei tullut siinä kypärälaatikossa mukana niin heti sitä tivaamaan kauppiaalta se nimittäin kuuluu X-Lite malleihin käsittääkseni vakiona. Niin ja se kiinnitetään niihin visiirin siäpuolella oleviin nastoihin.tänään hain pyörän kaupasta ja vedin tuliterän X-Liten 801: päähäni.
muistaakseni siinä piti olla huurtumaton visiiri, mut samantien kun laitoin visiirin kiinni n. 60km/h vauhdissa niin meni huuruun.
pitääkö sille tehä jotain vippaskonsteja vai eikö se yksinkertaisesti ole huurtumaton?![]()
pinlock Stormilta mamman 801kköseen 25 €Onko siinä sisäpuolella pikku nipat pinlock kalvoa varten? Noihin näyttää olevan lisävarusteena saatavana niitä. (storm)ei siinä kyllä mitään kalvoa ole, taitaa olla ihan perus visiiri.
pitää koittaa jotain kalvojuttua tai vaihtaa koko visiiri, ei ole kiva kun ei näe![]()
Ainakin kaikissa minun omistamissa Nolaneissa tuo on tullut mukana eli N100, N81E ja X-Lite 901:ssä?! Joten ihmettelen suuresti, jos ei ole tullut vakiona.hyllystä vedettiin liikkeen viimeinen sitä kokoa oleva ja ei siinä tullut mitää pinlock-juttua mukana.
Kyllä mulla ainakin tuli...x-801:ssä ei ole mukana huurtumaton linssi, vaan sen täytyy ostaa erikseen. Se linssi kiinnitetään sitten alkuperäisen linssin sisäpuolelle.
Mulla kans, paketissa oli mukana se sisäkalvo ja sellainen lirpake siihen leuan alle.Kyllä mulla ainakin tuli...x-801:ssä ei ole mukana huurtumaton linssi, vaan sen täytyy ostaa erikseen. Se linssi kiinnitetään sitten alkuperäisen linssin sisäpuolelle.![]()
Jaa..Mulla kans, paketissa oli mukana se sisäkalvo ja sellainen lirpake siihen leuan alle.Kyllä mulla ainakin tuli...x-801:ssä ei ole mukana huurtumaton linssi, vaan sen täytyy ostaa erikseen. Se linssi kiinnitetään sitten alkuperäisen linssin sisäpuolelle.![]()
Eikä se sen kalvon kanssa kyl kovin helpolla mee huuruun![]()