Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kuulunu, ja sitten alko pieni vääntö rahan palautuksesta. marwec sanoi:Aika jänniä toimitusvaikeuksia ollut porukalla.
Itte olen kaksi kertaa tilannut ja molemmilla kerroille menny muuten ihan ok, mutta...
Elokuun lopulla oli menossa pankkikortti vanhaksi ja tilasin tuolta kuitenkin 30.8 renkaat.
No tämä sitten aiheutti sen, että viikon päästä tilauksesta tuli viestiä että "emme ole voineet veloittaa kortilta ja pitäisi maksaa pankkisiirrolla".
Tämä viivästytti toimitusta kolme viikkoa, mutta muuten tosiaan meni hyvin.
cSnake sanoi:Siinä tilatessa, osoitetietoja täyttäessä ei voi valita toimitusmaata, vaan oletuksena on Saksa, miten olet saanut siihen osoitteeseen lisättyä Suomen, vai onko tullut tuurilla ilman maatietoa?
marwec sanoi:En ole laittanut Suomea mihinkään, olen käyttänyt osoitetta tirendo.fi ja sillä on homma pelannut.
Siellä etusivulla on alhaalla lueteltu eri maita ja sieltä kun klikkaa oman maan, niin osoite vaihtuu maan mukaan.
Ruotsissa tulee .se loppuun.
Eli tuon .de kautta toimii ilmeisesti ainoastaan Saksan sisäiset tilaukset.
cSnake sanoi:No näin vähän uumoilinkin, ketjussa kuitenkin puhuttaneen tirendo.de:stä... Ja siitä kuka on saanut sieltä tilattua tai ei
Tirendo.de myy kuminsa selkeästi halvemmalla, kesällä vertailin useampaa eri rengasta...
.fi taas on suht samoissa hinnoissa muiden kaa, esim rengas-onlinen kaa samoissa, samaa puljua käsittääkseni...
Me persaukiset koitamma aina saada halvimmalla, tai ainaki minä...![]()