• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

www.tcpsa.com kukaan tilannut tuolta mitään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yamark
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löysin tuollaisen nettisivun, katteita tekee näköjään moottoripyöriin.

Itselläni olisi kiinnostusta saada XJ Yamahaan alakate ja olen sitä poly:n Suomeen tuojalta hintaakin joskus kysynyt.

Etuna täällä olisi se, että kate tulisi ilmeisesti valmiiksi maalattuna joten yksi murhe vähemmän. Tietenkin kun pyörällä on ikää niin täysin samaan sävyyn tuskin pääsee, mutta jos saisivat mailiin vastattua, niin saisi sen hinnan tietoon. En vain tiedä kuinka luotettava putiikki on kyseessä. LINKKI katteita

MOI
samat olis meiningit, xj 900:seen alemmpi kate. kävin katsomassa TPC:n sivuja. sieltä löytyy näkojään jälleenmyyjien tiedot osiosta "the distributors". siinä listassa on linkkejä myyjien sivuille. saksassa myyjä on JF Motorsport Gmbh ja siellä hinta katteelle 489e, ei ihan halpa.
ilmoitteleppa mitä tuumailet jos vaikka otettais kimpassa ja saatais jonkunlaisia paljous alennuksia.

Tuolta Saksan välittäjän sivuilta ei ainakaan suoraan löytynyt minun pyörään katetta kun minulla on toi XJ600cc.
confused_orig.gif

Tosin jos noissa hintaluokissa liikutaan, niin kannattanee ennemmin harkita tätä On kuitenkin virallinen maahantuoja Suomeen. Tosin tuo maalaus jäisi asiakkaan harteille, mutta onnistunee tuollakin...

Joskus hintojakin kyselin, mutta jotenkin jäi kuva ettei puhuttu samasta katteesta, ainakin niillä numeroilla mitä sain, niin en katteita löytänyt. Tosin muistelisin, että kaveri taitaa Lontoota paremmin kuin pohojalaasta...
biggrin.gif

Jospa kyselisin huonolla englannilla
tounge.gif
uudemman kerran

TCP Aerodynamicsin katteet on todellakin samassa sävyssä pyörän kanssa. Maalaavat katteet pyörien omien värikoodien mukaan (siis pitää oman pyörän värikoodi tietää tilatessa). Katteet on todella hyvin istuvia ja laadukkaita materiaaleiltaan.

Itse olen tilannut muutamia katteita yhden saksalaisen prätkäliikkeen kautta, kun sitä kautta on tullut ostettua paljon pyöriä...

Back