• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

www.bikersdirect.co.uk, p*skan maku jäi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vi_tu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Emännyydelle tuli tilattua kyseisestä puljusta shoei raid II potta melkeen kolme viikkoa sitte eikä vieläkään oo tullut saatikka kuulunut mitään. Meilii on yritetty laittaa ja yhteyttä ottaa niiden verkkosivujen kautta ilman tulosta, eivät vastaile kirveelläkään!!!! Visa tilillä kuitenki on raha liikkunut...

Onko muilla samoja kokemuksia em. puljusta?
V*tuttaa ku joutuu epätietoisuudessa elämään
033102ass_1_prv.gif

Tilasin tuolta vuosi sitten jotain sälää, hyvin homma pelasi. Ettei olisi elokuu ja Englanti eli monilla lomat kuten muillakin Eurooppalaisilla. Tai sit se tilaus on eksynyt jonnekin.

Keväällä tilasin kanssa potan ko. lafkasta ja samanlaiset ongelmat oli minulla. Pikkusen vajaa kuukausi taisi silloin mennä tilauksesta siihen, että ilmoittivat seurantakoodin lähetykselle.

Ei heinollakaan oo netissä näytillä ku yksi X-Spirit ja neljä XR-1100 mallia...Vai onko sit paikan päällä enemmän tavaraa näytillä?
Ja naisille ei näkyy käy mikä tahansa väritys vaan se oli tarkkaa työtä hakea netistä käypäistä väritystä
biggrin.gif

Ei heinollakaan oo netissä näytillä ku yksi X-Spirit ja neljä XR-1100 mallia...Vai onko sit paikan päällä enemmän tavaraa näytillä?
Ja naisille ei näkyy käy mikä tahansa väritys vaan se oli tarkkaa työtä hakea netistä käypäistä väritystä  
biggrin.gif
Paikanpäältä löytyy lisää ja ainakin itse olen kyseisen puljun kautta kaikkia värityksiä saanut tilattua, joita vain Suomeen tuodaan. Tosin tarjoukset koskevat vain varastokappaleita, mutta kyllä noita yleisiä kypärämalleja varsin montaa eri väri vaihtoehtoa yleensä hyllystä löytyy...

biggrin.gif
Paikanpäältä löytyy lisää ja ainakin itse olen kyseisen puljun kautta kaikkia värityksiä saanut tilattua, joita vain Suomeen tuodaan. Tosin tarjoukset koskevat vain varastokappaleita, mutta kyllä noita yleisiä kypärämalleja varsin montaa eri väri vaihtoehtoa yleensä hyllystä löytyy...
Aivan, eipä täältä susirajalta nyt kehtaa paikanpäälle lähtee....
baaa.gif

Kehotan syvästi kiertämään tämän lafkan kaukaa!!! Itse erehdyin tilaamaan Spada Predator WP monot tuolta. No, koko merkintä 43 ei ole meikäläisiin mittoihin tietysti alkuunkaan sopiva eli aasialaista mitoitusta ja vastaa meillä n. 41-42 kokoa (tätä ei sivuilla missään mainittu!). Lähettelin sähköpostia useaan otteeseen, suoraan ja nettisivujen palautelohkon kautta että kuinka onnistuu vaihto tai palautus. Ei tullut mitään vastausta kunnes hermostuin ja yhdessä viestissä uhkasin levittää kaikille maailma keskustelupalstoille tietoa heidän asiakaspalvelustaan. Siihen viestiin vastattiin että voisin vaihtaa monot sopiviin. Kun sitten tiedustelin että kuinka se käytännössä hoituu, kuka maksaa rahdit jne. niin siihen loppui keskustelut taas, eikä mitään ole sen perään kuulunut.

Eli tämän lafkan kanssa on turha yrittää mitään reklamaatiota hoitaa!

PS: Olis muuten tämän episodin seurauksena kohtuu edullisesti käyttämättömät Spada Predatorit myytävänä....  
withstupid.gif

Kehotan syvästi kiertämään tämän lafkan kaukaa!!! Itse erehdyin tilaamaan Spada Predator WP monot tuolta. No, koko merkintä 43 ei ole meikäläisiin mittoihin tietysti alkuunkaan sopiva eli aasialaista mitoitusta ja vastaa meillä n. 41-42 kokoa (tätä ei sivuilla missään mainittu!). Lähettelin sähköpostia useaan otteeseen, suoraan ja nettisivujen palautelohkon kautta että kuinka onnistuu vaihto tai palautus. Ei tullut mitään vastausta kunnes hermostuin ja yhdessä viestissä uhkasin levittää kaikille maailma keskustelupalstoille tietoa heidän asiakaspalvelustaan. Siihen viestiin vastattiin että voisin vaihtaa monot sopiviin. Kun sitten tiedustelin että kuinka se käytännössä hoituu, kuka maksaa rahdit jne. niin siihen loppui keskustelut taas, eikä mitään ole sen perään kuulunut.

Eli tämän lafkan kanssa on turha yrittää mitään reklamaatiota hoitaa!

PS: Olis muuten tämän episodin seurauksena kohtuu edullisesti käyttämättömät Spada Predatorit myytävänä....  
withstupid.gif
Ei millään pahalla mutta . Onko se Bikersdirectin vika jos olet tilannut kengän sovittamatta liian pienet
confused_orig.gif
Itsellä TCX COMPETITION RS:ät normi kenkä 43-44 niin ajoakengät TCX kokoa 46

En kai ole väittänytkään vika on BD:n kun monot ei mahdu? Sanoin vain että tämän firman tapa toimia reklamaatioissa ja tuotevaihdoissa on suoraan hanurista. Kun myyjällä on tiedossa että kokomerkinnät ovat pari numeroa liian pienet niin kyllä vastuunsa tunteva nettikauppias mainitsee siitä jo tuotteen esittelysivulla.

Jatkona edelliseen että hankin itsekin sattumalta sitten tämän episodin jälkeen kotimaasta TCX:n monot (tosin touring mallit) ja ihan mukavasti istui 43 kokona jalkaan, ei tarvinnut ottaa "yli-isoja" näissä.

kait nyt sen verran pitäis elämänkokemusta olla että tietää että kokomerkinnät ovat viittellisiä ja vaihtelevat valmistajasta toiseen, ei siitä tartte erikseen mainita.
kyl tietysti tuotevaihdon pitäis onnistua, mut mä oon vähä sitä mieltä että asiakkaan rahdilla jos kerran alunperin toimitettu tuote ollut tilausta vastaava. plus että liike ei voi enää myydä palauttamaasi tuotetta uutena.

on tullu itekkin ostettua netistä kamaa joka ei oo sitten sopinukkaan ja joutunut vapauttaa halvalla kiertoon mutta ei see oo nettikauppiaan vika. tämä on se riski mikä otetaan kun tilataan sovittamatta mutta vastavuoroisesti halvemmalla.

Back