• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

WP 1508 iskarin huollattaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja noppis32
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei

Minulla on tuollainen WP 1508 ohjausiskari, se palveli vuosia hyvin, kunnes rupesi vuotamaan. No luulin, että kun vie sen paikalliseen liikkeeseen jossa WP edustus on, niin homma hoituu ja hintakaan ei olisi kovin korkea. Nyt kun olen kysynyt valehtelematta 10 paikasta tuon huoltoa, ei kellään ole ollut stefoja hyllyssä eikä kukaan ole niitä luvannut tilatakaan. Joiltain on puutunut WP työkalut. Yksi firma sanoi että työt sen 100€ ja osat päälle joita saattaa olla hyllyssä, mutta ei sitten vastannut enää mitään. Bikefox tarjosi kunnostettua 190€ hintaan mutta ei kelvannut vuotava vaihdossa. Onko siis todella niin että WP on niin hyvä tuote, että sitä ei kannata korjata, siihen ei saa osia jne? nopeasti listattuna paikkoja joista ainakin olen kysynyt, nyt ei muista kaikkia...

tuossa tarkempi malli iskarista: YAM.YZF 1000 R1 RN09 02>03< Tankki 1508.0341.A 16.99.0A.18 1508.0200S 75 mm

Paikat joista kysytty.
Motoville
bikeforum
bikefox
kuvaMP
Probikes
MP huolto jarkko honkanen
KVR
Huoltokaksikko
Kakspyörä

Kiitos vinkistä, kysytty spostilla. kun ei ole (enää) niin kiireinen asia että viitsisi puhelimella pe iltana häiritä.

Moto-Up elikkäs Bernerin Juhalla on WP:n huoltovehkeet, kannattaa kysästä myös sieltä.

Vastataanpa vanhaan aloittamaani threadiin. Ei kuulemma saa kyseiseen iskariin tiivisteitä mutta MP nurmen poijaat sorvasi iskariin toisille tiivisteille ja taas toimii iskari. Eli jos jollain muilla vastaavaa ongelmaa niin ei muuta kun yhteydenottoja MP-Nurmelle.

Back