Olisko vinkkiä?
Vasen Vilkku ei toimi ollenkaan.
Oikea normaalisti, eli rele toimii?
Välillä vapaa merkkivalo pimenee.
Kokeiltuani vasemmalle, edes oikea puoli ei toimi minuutin ajan.
Vilkkurele on 7 napainen ja sisältää kaiketi myös bensa pumpun ja seisontatuen kytkimen.
Vilkkureleen ja vilkkukytkinen liitokset on putsattu.
Kaikki vilkut yms on alkuperäiset.
Kokeilin vaihtaa polttimot oik/vas keskenään, ei vaikuta asiaan. Jos otan oikealta yhden polttimon pois niin vilkun nopeus tuplaantuu kuten kuuluu asiaan.
Sulakkeet on ok ja siltä alueelta myös liittimet putsattu.
Alkaa tuntumaan toivottomalta löytää vikaa.
Mulla on Haynes manuaali mutta siinä ei ole kytkentäkaaviota tähän malliin, vaikka on marauder lueteltu kannessa.
Pyörä on Suzuki vz800 marauder 1997
Kaikki vinkit olis tervetulleita.
Täällä Portugalissa ei saa apuja korjaamolta, ne on kädettömiä. Eivät osanneet edes tilata oikeaa vilkkurelettä vaikka mulla oli rek. Ote ja vanha rele mallina. Tilasivat 4 napaiseen silti. En siis ole voinut täysin varmistaa relevikaa pois, mutta kuten sanoin toinen puoli toimii normaalisti. Vasemman kun laittaa päälle niin merkkivalot räpsähtää.
Vasen Vilkku ei toimi ollenkaan.
Oikea normaalisti, eli rele toimii?
Välillä vapaa merkkivalo pimenee.
Kokeiltuani vasemmalle, edes oikea puoli ei toimi minuutin ajan.
Vilkkurele on 7 napainen ja sisältää kaiketi myös bensa pumpun ja seisontatuen kytkimen.
Vilkkureleen ja vilkkukytkinen liitokset on putsattu.
Kaikki vilkut yms on alkuperäiset.
Kokeilin vaihtaa polttimot oik/vas keskenään, ei vaikuta asiaan. Jos otan oikealta yhden polttimon pois niin vilkun nopeus tuplaantuu kuten kuuluu asiaan.
Sulakkeet on ok ja siltä alueelta myös liittimet putsattu.
Alkaa tuntumaan toivottomalta löytää vikaa.
Mulla on Haynes manuaali mutta siinä ei ole kytkentäkaaviota tähän malliin, vaikka on marauder lueteltu kannessa.
Pyörä on Suzuki vz800 marauder 1997
Kaikki vinkit olis tervetulleita.
Täällä Portugalissa ei saa apuja korjaamolta, ne on kädettömiä. Eivät osanneet edes tilata oikeaa vilkkurelettä vaikka mulla oli rek. Ote ja vanha rele mallina. Tilasivat 4 napaiseen silti. En siis ole voinut täysin varmistaa relevikaa pois, mutta kuten sanoin toinen puoli toimii normaalisti. Vasemman kun laittaa päälle niin merkkivalot räpsähtää.