• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vuokrataanko uudellamaalla enduroa missään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitäisi päästä kokeilemaan ihan noin hissunkissun että miltä tuntuu enska alla ja hiekalla. Onko liikettä joka vuokraa enduroa. Lähinnä on Biketeami joka vuokraa supermotoa mutta sillä ei viissiin maastoon ole asiaa, mutta ihan normaalienskaa en tiedä että löytyisi?

Joillakin yksityisillä.. katsopas söhmi tai mp-foorumin myyti/osto palsta.. juurikin oli vuokrattavaksi wr250f jamppi

Mielellään kilvellinen peli, koska sellaisen mahdollisesti hommaan itsekin ja ei tarvii pelata trailereitten kanssa (eikä ole edes vetokoukkua).

Jos kelailit testailla esim. hiekkateillä / poluilla, niin kyllä motolla saa saman fiiliksen. Mihinkään suohon/mutaan sillä ei pääse, mutta kallio polut ym. menee kyllä.

Jos kelailit testailla esim. hiekkateillä / poluilla, niin kyllä motolla saa saman fiiliksen. Mihinkään suohon/mutaan sillä ei pääse, mutta kallio polut ym. menee kyllä.
Ok, pitänee vissiin ottaa se Biketeamin moto kun ei sorarenkailla vastaavaa löydy. Oikein vituttaa että mikä on miehelle tullut vaikka tuulennopea ja sikamakee K1 alla niin enskat ovat vaan mielessä.

Oikein vituttaa että mikä on miehelle tullut vaikka tuulennopea ja sikamakee K1 alla niin enskat ovat vaan mielessä.
Samankaltaista tautia podetaan tääläkin. Juuri ostettu uusi busa, mutta silti tekisi mieli myös pyörää, jolla pääsisi hiekkateillekkin. No ehkä parin vuoden päästä voisi ostaa kakkospyöräksi myös sellaisen.
062802moto_prv.gif

Oikein vituttaa että mikä on miehelle tullut vaikka tuulennopea ja sikamakee K1 alla niin enskat ovat vaan mielessä.
Ei noista homokyykyistä vaan ole miesten pyöriksi!  
wink.gif
Mä kun oon just miettinyt että pitää alkaa homoilee joidenkin enduroitten kanssa kun voi ajaa 290kmh auringonlaskuun kyykyllä
tounge.gif
Ihan oikeasti tää enskahomma on selvitettävä onko se sittenkin enemmän mua
crazy.gif
rahaa taas mennöö kun kaikki säästöt yhteen mennoo. On käynyt jopa extremevaihtoehto mielessä eli K1 lihoiksi ja ensi kausi jollain laatuenskalla ja sit kattoo mistä pidän
bawling.gif

Varo sitä Biketeamin Dertsiä, sisäänajoin sen huolella.
biggrin.gif
Siinä on varmaan ensiasennusrenkaat vielä päällä - ei sillä oikein soratielläkään fiiliksiin päässyt.

Mikäs se putka taas olikaan ku oli joskus Moottori-lehdessä juttua, kanssa tuollaisia endurosafareita järjesti?

Suosittelen
smile_org.gif
http://www.lopenenduro.fi/

... täällä pääsee kokeilemaan. Hintakin on kohdallaan. Olin itse ajamassa alkutalvesta. Oli muuten tosi rankkaan mudassa ja lumisohjossa, mutta kun tekniikka opastettiin, ajo muuttui mukavaksi
baaa.gif
Joo täältä kanssa pojot Lopen Safareille!
062802jumpie_prv.gif

Oltiin viime kesänä kovimpien helteiden aikaan,
kyllä oli puhti pois kuuden tunnin jälkeen.

Paljon eri polkuja kaikille taitotasoille.

Mä voin huokealla vuokrata omaa deeärrääni, jos tahot vain saada tuntumaa tommosesta vehkeestä. En nyt muista onko mulla sorarenkaita siihen, mutta vanteet löytyy, joten aika nopeesti ne vaihtaa. Nyt alla siis ihan katurenkaat, mut kyllä tolla tuntumaa saa. Ei oikein toi kadulla ajaminen jaksa kiinnostaa enää
sad_orig.gif

KTM:iä tai ainakin safareita järjestää Jyri Tengman, numerokin mulla olisi mutten kehtaa tähän laittaa. Kai tiedustelusta löytyy.

Back