Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika tasan kymmenen vuotta sitten vuokrattiin siskonmiehen kanssa muistaakseni tuosta samasta Fuengirolan Motomercadosta kahdet Yamaha 600 Diversionit (systeri asui silloin Marbellassa perheineen ja olin käymässä). Hinnoista ei mitään muistikuvaa, peseta/markka-aikaahan vielä elettiin. Pyörätkin olivat kohtuullisen lussuja vinguttimia mutta sekään ei haitannut, kun muistan että ajamamme tie A367 Marbellasta Rondaan oli yksi parhaita moottoripyöräteitä joita koskaan olen ajanut. Jo sitä tietä varten kannattanee vuokrata ihan oikea mp (eikä esim. jotain pikkuskootteria).Moto Mercadosta Fuengirolasta olen vuokrannut Yamaha XT:n ja FZ 600:n.
Minulla kokemusta ainoastaan Barcelonan Bmw Moto Rentalista.
Jovvain net..Selvisikö ne vuokrauskuviot? Itseäni kiinnostaisi kanssa, millaisia pyöriä ja mihin hintaan siellä vuokraillaan. Talvilomasuunnitelmat vielä auki...
Joo makee on tie, harmi vaan, että oli alla joku ooppeli...."kun muistan että ajamamme tie A367 Marbellasta Rondaan oli yksi parhaita moottoripyöräteitä joita koskaan olen ajanut".
Kyllä täällä aurinkorannikolla voi ympäri vuoden ajella. Viime tammikuussakin oli vielä hellepäiviä. Pohjoisemmaksi sisämaahan kun menee, niin voi tulla lunta satunnaisesti jossain Granadan korkeudella ja tietenkin Sierra Nevadassa, mutta ei ikinä täällä etelärannikolla. Viileä tulee auringon laskiessa jossain Rondassa tai siellä päin, mutta vaatetta vaan peliin. Talvella saattaa olla aamuisin jäätäkin vuorten varjoisella puolella.Ei tuolla tarkene talvella olla ja ajella.
Juuri tuon takia ajelenkin thaimaassaKyllä täällä aurinkorannikolla voi ympäri vuoden ajella. Viime tammikuussakin oli vielä hellepäiviä. Pohjoisemmaksi sisämaahan kun menee, niin voi tulla lunta satunnaisesti jossain Granadan korkeudella ja tietenkin Sierra Nevadassa, mutta ei ikinä täällä etelärannikolla. Viileä tulee auringon laskiessa jossain Rondassa tai siellä päin, mutta vaatetta vaan peliin. Talvella saattaa olla aamuisin jäätäkin vuorten varjoisella puolella.Ei tuolla tarkene talvella olla ja ajella.
Jovvain! Kiitoksia tiedosta!Jovvain net..
![]()
Selvis.....Larios Rental Malagan lentoaseman vierestä lainaa F650GS:ää 49 € / vrk ku ei noita muilla ollu (siis puimureita..) tai olihan niitä mut hinnat ei ollu tältä planeetalta![]()
En saanut muutenkaan niin "hirveästi" tarjouksia (vastauksia) sähköposteihin että kauppa varmaan käy kuin siimaa ....?
Vespoi taasen löytyis vaikka kuinka![]()
Että GS-hommat jatkuu joulukuussa..![]()