• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

VTR FireStorm

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonexz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostin sitten -03 mallisen Vetarin. Se oli heti ensi metreillä sillä selvä. Vääntöä löytyy ja tehoakin on riittävästi. Keula kevenee mukavasti, mutta peli on kuitenkin vakaa ajettava. Kilometrejä
on entinen omistaja ajellut runsaat 10 tuhatta.

Samat ominaisuudet tuntuu olevan mitä tällä foorumillakin on mainittu. Eli vaihteisto rahisee kutosella vähän tuossa 3500 kierroksen paikkeilla ja kakkonen ei mene ihan äänettömästi päälle tiukoissa kiihdytyksissä. Varovasti kun lähtee niin sitten ei kylläkään kolahtele lainkaan. Takana olijalle saisi olla jokin muukin "kahva", kuin kuskin pusero. Onkohan tähän mistään saatavissa
lisävarusteena jonkinlaista kauhukahvaa.

Onko hyviä ohjeita öljyjen yms. huoltotoimenpiteiden suhteen?

Ostikko sen punasen -03 veturin nakkilan pyörästä? Kävin sitä kuolaamassa mutta päädyin toiseen yksilöön..

Itellä on nahkainen remmi, joka ajaa kahvan paikkaa.. siis remmi kiertää sielt penkin alta...

Onnea hankinnalle...

ei kylläkään kolahtele lainkaan. Takana olijalle saisi olla jokin muukin "kahva", kuin kuskin pusero. Onkohan tähän mistään saatavissa
lisävarusteena jonkinlaista kauhukahvaa.
Minulla taitaa olla jossakin ylimääräinen käyttämätön VTR:n ei-alkuperäinen kauhukahva, en koskaan entiseen pyörääni tullut sitä asentaneeksi. Voisin luopua siitä sangen kohtuullista korvausta vastaan, mutta ongelma on se että en ihan tarkkaan tiedä missä k.o. kahva on, lienee jossakin muuttolaatikossa (muutto H:gistä takaisin landelle Porvooseen pikkuhiljaa alkamassa).

Laita viestiä jos kiinnostaa, voin kaivella laatikota.

/MarcusB

Samat ominaisuudet tuntuu olevan mitä tällä foorumillakin on mainittu. Eli vaihteisto rahisee kutosella vähän tuossa 3500 kierroksen paikkeilla ja kakkonen ei mene ihan äänettömästi päälle tiukoissa kiihdytyksissä. Varovasti kun lähtee niin sitten ei kylläkään kolahtele lainkaan.
Sinänsä itse vaihteiston toimintaan tällä ei ole merkitystä mutta ainakin omilla suht jäykillä saappailla selkeä parannus vaihtamiseen tulee kun siirrät vaihdevipua yhden napsun myötäpäivään ja säädät sitten sen välitangon itselle sopivaksi. Tämä kääntää sen vivun vähän jyrkempään kulmaan joten itse polkimen liike lyhenee. Samassa laita vielä hyvät vaseliinit polkimen akselille. Vinkki löytyi jenkkien palstalta (linkki alla) ja olin hieman epäuskoinen mutta muutos on kyllä ihan todellinen.

http://www.superhawkforum.com/forums/showthread.php?t=4274

Kiitti vaan molemmille MarcusB ja kooma:

Se kahva kyllä kiinnostaa, jos vaan löytyy.

Ja vaihdevivun säätö auttoi tosiaankin - suorastaan - melkoisesti.

Back