voi tätä häpeän määrää..
kun käsittelykoe ei sujunutkaan, osuma,upotus ja nöyryytys ei pitäs koskaan ainakaan yliarvioda taitoja.. hidasajo,pujottelu,30km portit,50km väistö meni kerralla puhtaasti, pujottelussa pientä jännitys haparointia. mutta niinkin yksinkertainen asia kun 40km jarrutus ja väistö.. nooooh ekan meni puhtaasti muuuuten mutta unohdin ajaa edessä olevien porttien läpi ja vasta sitten väistö ,, no seuraavalla kerralla unohtu vaihtaa vaihteet ykköselle ja sen jälkee taas unohtu portit. .. voi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ......... kaiken kukkuraksi sain kun sainkin lappuun vielä ruksin ajoneuvonhallintaan kohtaan heikko .... itse luulin sen olevan 3 .. no enää en ainakaan luule itsestäni liikoja

kun käsittelykoe ei sujunutkaan, osuma,upotus ja nöyryytys ei pitäs koskaan ainakaan yliarvioda taitoja.. hidasajo,pujottelu,30km portit,50km väistö meni kerralla puhtaasti, pujottelussa pientä jännitys haparointia. mutta niinkin yksinkertainen asia kun 40km jarrutus ja väistö.. nooooh ekan meni puhtaasti muuuuten mutta unohdin ajaa edessä olevien porttien läpi ja vasta sitten väistö ,, no seuraavalla kerralla unohtu vaihtaa vaihteet ykköselle ja sen jälkee taas unohtu portit. .. voi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ......... kaiken kukkuraksi sain kun sainkin lappuun vielä ruksin ajoneuvonhallintaan kohtaan heikko .... itse luulin sen olevan 3 .. no enää en ainakaan luule itsestäni liikoja

no tämä varmaan kuuluu sarjaan "kasvattavat hetket" kun katsotaan taas hiukan peiliin, niinkuin ensinmäisten ajokertojen jälkeen kun päätin että jos ajankin vaan A2 ja lopulta päädyin A1
(ikinä koskaan ajanut muulla kuin ekopyörällä)(vaikka sekään mikään syy ole)
pujottelua kun tein niin inssi käveli koko ajan mun takaviistossa. no eipä mitään otin pari lisätuntia ennen seuraavaa inssiä ja tehdään harkat just kysesen konttorin pihalla niin ei voi ees pistää enään tuhansien törppöjen syyksi epäonnistumista. tarttis vaan osata olla rentona mutku ei osaa ... aina rupee jännittää ja sit rupee tulee jännitys sähellyksiä .. eikä ihan vähänkään ..melkeen jo luulin että ikä on jo vähän korjannut jännitys asian mut ei näköjään.. noh katsotaan mite seuraavat harkat taas menee