• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

vn 1500 kipinä hukassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jama78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu noissa on jännite koko ajan oli virrat päällä tai ei
buttrock.gif
Ja onko se diodi semmonen releen näkönen ja kokonen mötikkä kun en muuta löydä tolta paikalta vai onko se vaan semmonen komponentti ku diodit yleensä?? Jos on niin ei sitä taida sit tässä romussa olla ollenkaan
nixweiss.gif

Juu noissa on jännite koko ajan oli virrat päällä tai ei
buttrock.gif
Ja onko se diodi semmonen releen näkönen ja kokonen mötikkä kun en muuta löydä tolta paikalta vai onko se vaan semmonen komponentti ku diodit yleensä?? Jos on niin ei sitä taida sit tässä romussa olla ollenkaan
nixweiss.gif
Joo, mä lähinnä funtsin ett jos joku sille starttireleelle tuleva johto ois "poikki" nii eihä se rele sit toimis vaikka ehjä oliski.
Ton kuvan perusteella se diodi näyttäis olevan semmonen releennäkösesti koteloitu:
http://www.ip.fi/~scuuba/org/Kawasaki_VN1500_87-99/diodi.PNG

Kyl siellä on tommonen mötikkä mikä kuvassa mut siihen tulee kolme liitintä! Ton sähkökuvan mukaanhan siihen vaan tulee ja lähtee yks piuha ja eikös se ton mukaan oo maan välissä kai!!??

Juu toi löyty mut toi mun mittaus taito?? vaikka ohjeet niin en aivan varma!! Ehkä kunnossa?!?!?!?!

Juu toi löyty mut toi mun mittaus taito?? vaikka ohjeet niin en aivan varma!!  Ehkä kunnossa?!?!?!?!
Pakko se o kunnossa olla jos starttinappulaa painaessa starttireleen keltainen punaraidallinen johtoon tuli 11.3V, ts diodi nappas sen kynnysjännitteensä verran pois jännitteestä.

Voithan sä mitata sitä diodia silleenkin ett se on kiinni siin mopossa, ja ku painat starttinappii, niin diodin piuhojen välillä pitäs olla jotain 0.7V.

Back