Visiirisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Visiirisi - Mitä käytät vai vaihteletko

• Kirkas on kirkas

Ääniä: 2 66,7%
  • Tumma sen olla pitää

Ääniä: 0 0,0%
  • Iriduim heijastaa takaisin

Ääniä: 0 0,0%
  • Arskat ja kirkas käy kaikille

Ääniä: 1 33,3%

• Ääniä yhteensä
    3
Sijainti
Helsinki
Niin. Millaisia visiireitä .org:laiset käyttävät, arskat ja puhdas visiiri, vai jotain muuta?

Allekirjoittaneella puhtaan puhdas sade/hämärä-visiiri, muuten iridium.

Kaksi visiiria samassa kyparassa, tavallaan
wink.gif

Kirkas varsinainen visiiri, ja sit pienempi toinen, aurinkolippa sisapuolella.. Eli Schubert Concept. Loistokeksinto
inlove.gif

Schuberth:in omistajat sanokaa HEP!
biggrin.gif

Ei tarvitse vaihdella kun on molemmat kokoajan kypärässä.
Mitä nyt vois kirkkaan vaihtaa vaaleaan aurinkovisiiiriin, jos sellainen olisi saatavilla.
Tuo tumma visiiri kun voisi olla hieman tummempi.
cool.gif

Schuberth S1

Schuberth:in omistajat sanokaa HEP!  
biggrin.gif
No HEP!
biggrin.gif

Tulipahan tuotakin kerran ihan
tounge.gif
:aan kokeiltua - reiskat + aurinkolippa => tuli pimiää heti kun aurinko vain pilven taakse sukelsi => en suosittele
confused_orig.gif
Myös Conceptin aurinkolipan alareuna on aiheuttanut ensialkuun parit ahaa:t valoissa edellä menijän puskurin etäisyyttä arvioitaessa
omg.gif

BTW: Samanlainen kirkas + aurinko -yhdistelmä löytyy parilta muultakin valmistajalta - Roof (lentäjänpoika) ja Lazer (Darth Vader)
wink.gif

Jeps- Tuo Schuberthin systeemi kuullostaa yleisesti pätevältä. Miksiköhän muut eivät ole menneet siihen
withstupid.gif

...näköjään saan temppuilla Z-Onen kirkkaan ja iridiumin välillä. Ei niin, että liikaa aikaa menisi mutta kumminkin....

Kelin/vuorokauden ajan mukaanhan toi luonnollisesti vaihtelee. Yritin opetella ajaa kirkas + aurinkolasit mutta ei sovi mulle. No eipä toi suuri vaiva ole raahata toista visiirii mukana.

tumma visiiri sillon ku ajan umpikuuppa päässä! toi viima ei mun silmiin käy, niin avoruukkua tulee pidettyä enemmän!

puolipotta ja aurit, välttää mulle!
buttrock.gif

Kirkasta löytyy
cool.gif

Olisiko tuollainen iridium hyvä
confused_orig.gif
Näkeekö tällä sateella ja pimeällä
confused_orig.gif

Pitäisi päästä aurinkolaseista eroon.
cool.gif

Iridiumi on ja pysyy... Pimeällä ja sateella se EI ole paras mahdolllinen, mutta omasta mielestäni näen tarpeeksi hyvin sen läpi silloinkin, joten en ala meiskaroimaan varavisiirin kanssa...

Päiväsaikaan mielestäni ihan ehdoton..näet hyvin ulos mutta sinua näkyy varsin huonosti...Voit silmäillä "liikennettä" ilman että sinun havaitaa silmäilevän sitä...
tounge.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Schuberth Concept jossa erinomainen kirkas huurtumaton visiiri + aurinkovisiiri, ehdoton yhdistelmä. Kun on kirkasta, aurinkovisiiri alas, kun tulee pilvistä, visiiri ylös. Tiukassa tilanteessa kunhan päätä nostaa ylös niin näkee aurinkovisiirin ali.
Hieno keksintö !

Ei enää aurinkolasien kanssa vehtaamista, eikä tumman visiiriin takaa tirkistelyä.

Tumma kaupungissa, parempi taikalasien kanssa.
tounge.gif

Matkalle piilarit ja aurinkolasit päähän ja kirkas pottaan.
062802moto_prv.gif

Kirkas kera arskan on tirektiivinmukainen muumienpelotusvarustus. Nopeemmin ottaa arskat pois kuin vaihtaa visiirin. Ainakin näillä sormilla siroilla, jotka joriininjuuria muistuttaa.

Mun kypärään ei saa millään soviteltua aurinkolaseja, useita olen koettanut
blush.gif
pieni pää, pieni kypärä
wink.gif

Kirkkaan visiirin kans ajellaan, tänä keväänä kelit ollut niin huonot ettei ole paljon aurinko häikäissyt
tounge.gif
biggrin.gif

Back