Orbis Liittynyt 29.3.2010 Sijainti Häme 29.3.2010 #1 Mistäköhän löytäisin edullisesti sivulaukut pyörääni..Virago -92, 535. Olen aivan "untuvikko", joten nyt hyviä neuvoja kehiin !!!
Mistäköhän löytäisin edullisesti sivulaukut pyörääni..Virago -92, 535. Olen aivan "untuvikko", joten nyt hyviä neuvoja kehiin !!!
Willi Tähti Liittynyt 14.8.2002 29.3.2010 #2 No esimerkiksi TUOLTA ja TUOLLA olis sopiva kerho sinulle. Hyvä keskustelupalsta josta saa pyörääsi liittyviin kysymyksiin nopeasti vatauksen.
No esimerkiksi TUOLTA ja TUOLLA olis sopiva kerho sinulle. Hyvä keskustelupalsta josta saa pyörääsi liittyviin kysymyksiin nopeasti vatauksen.
1tipi Liittynyt 26.3.2009 Sijainti Karttula 29.3.2010 #3 Minulla on laukut ja teline ei hyvät muttei ole hintaakaan jos vaan kelpaa. En ole raskinut heittää roskiin. Etsitkö satunnaiseen käyttöön halpoja, vai edullisia mahd. hyviä?
Minulla on laukut ja teline ei hyvät muttei ole hintaakaan jos vaan kelpaa. En ole raskinut heittää roskiin. Etsitkö satunnaiseen käyttöön halpoja, vai edullisia mahd. hyviä?