- Sijainti
- Espoo
Tämä nyt ei ihan suoranaisesti liity moottoripyöriin, mutta olin tuossa ajelemassa ja ajelin Sörnäisten rantatietä pitkin siinä autojonon mukana. Viereisellä kaistalla ajoi auto, noin puolen auton mitan edellä minusta, välillä koko auton mitankin. Katselin syrjäsilmällä kuinka kuski kuikuili sivuikkunasta ja peilistä puol paniikissa että josko pääsis keskikaistalle siihen minun eteen tai mahdollisesti taakse kun ulommainen kaista "päättyy" kulosaarensillan alussa. Tätä kuikuilua ja ratin takana pyörimistä kesti pitkän matkaa, kunnes jossain kauempana edessä joku tötöili ja sinne tuli isompi rako, jonne kaveri sitten kiihdytti vauhdilla.
Mikä hel****i siinä on että ei voida sitä vilkkua laittaa päälle jos halutaan vaihtaa kaistaa
. Kyllä aina joku ritari antaa tietä tai tekee rakoa liikenteen sujuvuuden ja toisten huomioon ottamisen vuoksi. Itsekkin annan aina tietä, olin autolla tai pyörällä, kunhan vain se joku osoittaa kääntymis tai kaistanvaihto tarpeistaan vilkun kanssa.
Onko niitä muitakin vilkun käyttöä vastaan kuin ne jotka ovat siinä vilkun käyttö tietoiskussa, joka pyörii nyt telkkarissa? Näköjään
Sainpahan taas vuodattaa....
Mikä hel****i siinä on että ei voida sitä vilkkua laittaa päälle jos halutaan vaihtaa kaistaa
Onko niitä muitakin vilkun käyttöä vastaan kuin ne jotka ovat siinä vilkun käyttö tietoiskussa, joka pyörii nyt telkkarissa? Näköjään
Sainpahan taas vuodattaa....