• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Viikonlopuksi maireeta ajosäätä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuube
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kylläpäs veti suupielet korviin asti tuo .orgin sääpalvelun ennuste viikonlopun ajosäistä.  
062802jumpie_prv.gif

Eiköhän nyt ole viimeistenkin motoristien aika käydä ottamassa tuntumaa kesää varten?  
talktohand.gif

Alkuviikko onkin ollut kurjaa keliä ainaki täällä Oulussa päin, vaikka urhoollisesti olenkin töihin ja takas ajellu.  
sport05.gif

Ei oo mitään syytä hätäillä, se on aikaisintaan 1.5. kuten jo syksyllä tiesin. Tänään lapioin tunnin 2 metrin lumikinoksia pihalta, että olisi edes vappuna jokin paikka pyörälle...

Ei oo mitään syytä hätäillä, se on aikaisintaan 1.5. kuten jo syksyllä tiesin. Tänään lapioin tunnin 2 metrin lumikinoksia pihalta, että olisi edes vappuna jokin paikka pyörälle...
No katoha sie. Siellä teillä päin tuntuu lunta riittävän ainakin triplat noihin lumitilannekarttoihin verrattuna. Ohhoh?!? Ei muuta kuin pitkää pinnaa sinne. Etelässä kuljetaan jo shortseissa...
033102beer_1_prv.gif

Noi helevetin kuvathan vaihtuu tunnin välein. Ei varmasti oo aamulla sitä mitä illalla näytti... Kusetusta! SDP! KESK!...
tounge.gif

Onhan se ollutkin niin paska ajokeli, että kyllä se nyt paranee, kun tänään vein mopon "telakalle" ja on siellä viikonlopun yli.
confused_orig.gif
Mut onhan tuossa pihalla avokin Busa.
wink.gif

No katoha sie. Siellä teillä päin tuntuu lunta riittävän
Juu, ei tästä ole kuin 400 km sinne etelänokkaan, eli ei sen pohjoisemmasta kyse. Lunta on todellakin kahden metrin kinoksissa kun sitä koko talven on pihalle kolannut tieltä ja katolta. Sen takia sitä hajottelen että sulaisi nyt prkl vähän nopeammin! Tiet ovat toki pääosin sulia, lämpötila siinä parin asteen tuntumassa.

Ei muuta kun mopot käyntiin ja baanalle,tästä se alkaa.

Mutta varokaa sitten niitä kuoppia,uria,railoja,töyssyjä , ym mitä talven jäljiltä on tullut.Joita ei tietenkään voi korjata,
kun just siihen ei ole rahaa .Rahat meni jo ....tuonne EU,n kassaan, että saadaan noi balttian tiet kuntoon.
bowdown.gif

Nyt viikonloppuna on tarkoitus käydä kokouksessa Jyväskylässä, tietenkin pyörällä. Lauantaiaamusta nykäskylään ja sunnuntaina takaisin. Toivotaan hyvää säätä.
-Sergei-

No mutta ensviikolla ne kelit alkaa... foreca lupaa alkuviikolle etelään jo lähes viittätoista astetta ja aurinkoo.
062802jumpie_prv.gif

Täälä pohjanmaallaki pyöritään lähelle kymmenessä ja auringon ansiosta varmasti yliki..
062802moto_prv.gif

Ens viikolla taian alotella jo työmatkatki CBR:llä Sodankylä-Kemijärvi välillä eestaas muutaman kerran viikossa... muutenhan tässä kohta viikko ajeltu. Välillä tosin lumisatteessa...
thumbs-up.gif

...mutta nyt täälä Kemijärvelläki on Honda ajellu tuosta ikkunan ohi muutaman kymmenen kertaa...että joku toinenki ottanu CBR:n ajhon!

Kiva, että kelit lämpenee...
Itse olen ajellut täällä etelässä jo viikon verran. Tänään kun oli vapaapäivä, niin vetäisin lenkin Helsingistä Nikkilän ja Hinthaaran (tie 1531) kautta Porvoseen ja takaisin.
Hieman viileetä, mutta mukavaa.  :DNiin ja nythän tuolla ulkona vaihteeksi sataa
sad_orig.gif

Itse olen ajellut täällä etelässä jo viikon verran. Tänään kun oli vapaapäivä, niin vetäisin lenkin Helsingistä Nikkilän ja Hinthaaran (tie 1531) kautta Porvoseen ja takaisin.
Hieman viileetä, mutta mukavaa.  :DNiin ja nythän tuolla ulkona vaihteeksi sataa
sad_orig.gif
Ihan hyvä, että tänään sataa pölyt pois tieltä, kun me ORG!:laiset lähetään viikonloppuna bahnalle auringon paistaessa täydeltä terältään ja alkaa puutkin jo vihertää. Kevät räjähtää nyt viikonloppuna koko maassa valloilleen
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Hieman viileetä, mutta mukavaa. :DNiin ja nythän tuolla ulkona vaihteeksi sataa
sad_orig.gif
Ihan hyvä, että tänään sataa pölyt pois tieltä, kun me ORG!:laiset lähetään viikonloppuna bahnalle auringon paistaessa täydeltä terältään ja alkaa puutkin jo vihertää. Kevät räjähtää nyt viikonloppuna koko maassa valloilleen
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Ja sata salamaa iskee tulta ja koko maailma räjähtää, minä turvaan vien tämän akkulaturin ja me löydämme uudet naamat!
062802jumpie_prv.gif
baaa.gif

Back