Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No katoha sie. Siellä teillä päin tuntuu lunta riittävän ainakin triplat noihin lumitilannekarttoihin verrattuna. Ohhoh?!? Ei muuta kuin pitkää pinnaa sinne. Etelässä kuljetaan jo shortseissa...Ei oo mitään syytä hätäillä, se on aikaisintaan 1.5. kuten jo syksyllä tiesin. Tänään lapioin tunnin 2 metrin lumikinoksia pihalta, että olisi edes vappuna jokin paikka pyörälle...
Juu, ei tästä ole kuin 400 km sinne etelänokkaan, eli ei sen pohjoisemmasta kyse. Lunta on todellakin kahden metrin kinoksissa kun sitä koko talven on pihalle kolannut tieltä ja katolta. Sen takia sitä hajottelen että sulaisi nyt prkl vähän nopeammin! Tiet ovat toki pääosin sulia, lämpötila siinä parin asteen tuntumassa.No katoha sie. Siellä teillä päin tuntuu lunta riittävän
Ihan hyvä, että tänään sataa pölyt pois tieltä, kun me ORG!:laiset lähetään viikonloppuna bahnalle auringon paistaessa täydeltä terältään ja alkaa puutkin jo vihertää. Kevät räjähtää nyt viikonloppuna koko maassa valloilleenKiva, että kelit lämpenee...
Itse olen ajellut täällä etelässä jo viikon verran. Tänään kun oli vapaapäivä, niin vetäisin lenkin Helsingistä Nikkilän ja Hinthaaran (tie 1531) kautta Porvoseen ja takaisin.
Hieman viileetä, mutta mukavaa.Niin ja nythän tuolla ulkona vaihteeksi sataa
![]()
Ja sata salamaa iskee tulta ja koko maailma räjähtää, minä turvaan vien tämän akkulaturin ja me löydämme uudet naamat!Ihan hyvä, että tänään sataa pölyt pois tieltä, kun me ORG!:laiset lähetään viikonloppuna bahnalle auringon paistaessa täydeltä terältään ja alkaa puutkin jo vihertää. Kevät räjähtää nyt viikonloppuna koko maassa valloilleenKiva, että kelit lämpenee...
Itse olen ajellut täällä etelässä jo viikon verran. Tänään kun oli vapaapäivä, niin vetäisin lenkin Helsingistä Nikkilän ja Hinthaaran (tie 1531) kautta Porvoseen ja takaisin.
Hieman viileetä, mutta mukavaa.Niin ja nythän tuolla ulkona vaihteeksi sataa
![]()
![]()
![]()
![]()