• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vihdoinkin se tapahtui

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja topiolavi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moro. Eli vihdoin se tapahtui,vaimoke antoi periksi lähes neljän vuoden kiukuttelun ja vinkumisen jälkeen.SAIN hommata itselleni moottoripyörän,tuli hommattu 98vm zx6r  
062802jumpie_prv.gif

Nyt vaan odottelen että rakas vaimoni herää ja lähtee viemään minua hakemaan pyöräni(olen yrittänyt jo "vähän" kolistella että heräisi...taitaa vain härnätä minua ja olla heräämättä
veryangry.gif
 )

Onnea hankinnalle, ja turvallisia kilometrejä.
Vaimo kyytiin, niin innostuu vaan. Ja siitä se harrastus lähtee.

No kiva ku oot vaimokettas kuunnellu
smile_org.gif
hehe.. harva kuuntelee.. MUTTA jos minun ukko alakas urputtaa yhtäkkiä jotaki tuosta mun mopetista, niin en perhana antais periksi
veryangry.gif
! Ja minähä akka vaa ajasin!

Onnea pyörän johdosta! Itse olisin kyllä jo vaihtanut aikaisemmin vaimoa jos kerta vielä omalla rahalla joutuu ostamaan...! Osta kunnon varusteet samalla, sitä "investointia" et tule vuosien saatossa katumaan.

Moro. Eli vihdoin se tapahtui,vaimoke antoi periksi lähes neljän vuoden kiukuttelun ja vinkumisen jälkeen.SAIN hommata itselleni moottoripyörän,tuli hommattu 98vm zx6r
062802jumpie_prv.gif

Nyt vaan odottelen että rakas vaimoni herää ja lähtee viemään minua hakemaan pyöräni(olen yrittänyt jo "vähän" kolistella että heräisi...taitaa vain härnätä minua ja olla heräämättä
veryangry.gif
)
Veikkaan että saat jatkossa vinkua joka viikko, jotta pääset ajelemaan...
wink.gif

Back