• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Videokamerateline tankin päälle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jurp
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Videokamerateline tankin päälle

Mulla on tallissa kasa rosteria ja alumiinipeltiä. Niistä pitäis kasata tuplaäksän tankkiruuvien avulla kamerateline, tai yleensä teline minkä päälle saa vaikka sun mitä. Jos joku on tällaisia ite väsäillyt laittakee kuvia tuleen...

jurp sanoi:
Mulla on tallissa kasa rosteria ja alumiinipeltiä. Niistä pitäis kasata tuplaäksän tankkiruuvien avulla kamerateline, tai yleensä teline minkä päälle saa vaikka sun mitä. Jos joku on tällaisia ite väsäillyt laittakee kuvia tuleen...

a-true-face-palm-moment.jpg

No otat sitä alumiinia käteen ja alat vääntään. Jos et osaa niin valmiita saa alle 50e

Millainen kamera sulla on? Ite oon laittanu Gopron niillä mukana tulleilla tarrakiinnityshärpäkkeillä tankin päälle kiinni ja hyvin pysyy. Myös sivukatteessa on pysyny. Mitäs muuta tavaraa siihen tarvijaa kiinnitellä.. Eikös tankkilaukku aja sen asian..?
Ja aika halvalla nuita kaikkea tilpehööriä saa kun vähän tai vähän enemmän jaksaa etsiä. Tietysti itse tekeminen on monelle se tän harrastuksen suola. :)

Janappa sanoi:
Millainen kamera sulla on? Ite oon laittanu Gopron niillä mukana tulleilla tarrakiinnityshärpäkkeillä tankin päälle kiinni ja hyvin pysyy. Myös sivukatteessa on pysyny. Mitäs muuta tavaraa siihen tarvijaa kiinnitellä.. Eikös tankkilaukku aja sen asian..?
Ja aika halvalla nuita kaikkea tilpehööriä saa kun vähän tai vähän enemmän jaksaa etsiä. Tietysti itse tekeminen on monelle se tän harrastuksen suola. :)

Joo itse pitää päästä värkkäämään. Kamera on ihan normi minidv kamera joten pitää olla aika tukeva teline.

No toi on Ebaystä, olisko ollu pari-kolmekymppii tms... Mukana tuli pidemmät kuusiokolopultit sekä prikat/o-renkaat joilla kiinnike nostetaan irti korkin kauluksesta.

IMG137.jpg

Back