• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Video ekan prätkäni muodonmuutoksesta.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fourstroke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
062802jumpie_prv.gif

Tere ja kiitos kaikille kommenteista!

Kysymyksiä koskien, pyörä on tosiaan laillinen ja rekisterissä muutoskatsastettuna (mainitaan myös videossa.) Niille jotka taas eivät pidä klassikkojen "raiskaamisesta" hyvinä uutisina että seuraava projekti tulee luultavasti olemaan oikean tuutin eli CB750:n täysi entisöinti.

Itse olen opiskelija, joten minulla ei ole vielä varoja moiseen projektiin. Pidän kuitenkin bobbereista, ja sen tyylinen pyörä oli mahdollista tehdä omalla budjetillani ja aikataululla että vielä kerkeäisin samana vuonna ajelemaankin.  
sport05.gif

Talvella suunnitteilla olisi hommata erilaiset stongat ja vetää johdot niiden sisältä jotta tuota rullalaukkua ei tarvitsisi. Samoiten runko on tarkoitus vetää yhdellä runkoputkella jolloin pyörään voi lyödä pisaran mallisen tankin. Sitten vielä paksut valkosivurenkaat jostain.

Kiitos JaZZolle linkkiehdotuksesta, pitääpä käydä zoomailemassa sivustoa.

Eipä siinä, mukavia rakentelu ja pärräilyhetkiä itse kullekin.  
033102beer_1_prv.gif

Edit: Typoja

Siisti pyörä kyllä tuli. Ja miksei noita pyöriä sais raiskata, riittää sit niille toisen koulukunnan kavereille taas pelastettavaa? Ite haaveilen joskus muuttavani kaupungin kurjuudesta takaisin maalle missä on tilaa olla ja harrastaa, ei olis ongelmaa ottaa tuollasta projektia pariks vuodeks pyörimään nurkkiin
smile_org.gif

Oli kyllä ihan järkyttävä tuo pyörä!!! Alussa ajattelin ettei tommosesta voi mitenkään saada sen näköistä että sillä kehtais ajaa edes pimeällä! Täytyy sanoa että yllätyin kyllä 100% positiivisesti loppu tuloksesta. Meinas tulla jo lahkeeseen ku näin matta mustan tankin! Lippu korkealla kohti uusia haasteita, sanon ma!

Siisti pyörä on rakennettu. Kyllä tuollaisella kelpaisi ajella.

Mutta sitten itse videosta --- olisi ollut kiva nähdä että olisi kuvattu enemmän sitä rakennusta ja vähän selitetty mitä tehdään ja näytetty kanssa kun hitsataan ja leikataan ja jyrsitään ja maaltaan ja heitellään työkaluja seinään kun joku menee pieleen. Rakennuspäiväkirjat kaikkine ongelmineen ja mokineen on mukavaa kateltavaa joten jos teet jatkossa projekteja, niin teeppä sellainen vaikka 6 * 10 minuutin juttu niin varmasti saisi paljon kattojia.

Back