• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Viaber Oy:stä kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joukobusa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lähinnä kiinnostaa kokemukset kaasareiden säädöistä ja tehomittauksista?
:;):kannattaako sinne viedä pyörää säädettäväksi?

Käsittääkseni tuntevat kawat erittäin hyvin, muut onnistuu kanssa paitsi suzukit.. näin ainakin joku mulle viime kesänä..

En ole itse siellä käynyt, mutta enpä ole putiikista huonoakaan kuullut, suzukit kuulema tekee reinikainen paremmin.

Vanha topicci mutta kun nostetaan ylös niin ei tarvitse uutta perustaa.

Tänään kävin viaberilla ja ei voi muutakuin antaa Harrille
bowdown.gif

Busa kehrää nyt upeasti ja meno on tasaista, ainoastaan tuota hieman alle 3krpm nypytystä ei harrikaan saanut pois.

PC:n säätö ja penkitykset 170e, ei toki ihan halpaa mutta ammattimaisesta työstä maksaa kyllä mielellään.

Eipä kyllä mitään valittamista. Rento mutta kuitenkin asiallinen toiminta. Mopo (ZR-7) jäi säätämättä ku ei ollu sopivia suuttimia, mutta Harrilta kyllä sai neuvon mitä kannattaa laittaa ilman eurojen tuhlailua. Hyvä fiilis jäi.
biggrin.gif

Vanha topicci mutta kun nostetaan ylös niin ei tarvitse uutta perustaa.

Tänään kävin viaberilla ja ei voi muutakuin antaa Harrille  
bowdown.gif

Busa kehrää nyt upeasti ja meno on tasaista, ainoastaan tuota hieman alle 3krpm nypytystä ei harrikaan saanut pois.

PC:n säätö ja penkitykset 170e, ei toki ihan halpaa mutta ammattimaisesta työstä maksaa kyllä mielellään.
Saa sen nypytyksen pois. Tuu piipahtaan joku kerta
sport05.gif

Kyllä Harri minulle ainakin vastannu hyvin, yleensä ilta myöhäsellä.
Nytkin on sovittu penkki ja säätö enskuulle.

3 vuosi putkeen Viaberin säätöihin, joka vuos palvelu ollut hyvä.

Jokunen vuosi takasinpäin tilasin dertsin pakoputkiston Viaberistä. Vaikka vartavasten kerroin että pitää olla S-mallin putkisto niin sain E-malliin. Ilikisi vielä väittää että S-malliin ei ole vasittua putkistoa olemassakaan (lajitoverit jenkeissä on todistelleet toista). No, ompa se E-mallin putkikin ihan hyvin sijansa löytänyt
033102beer_1_prv.gif

Olen siellä käynyt penkittämässä, mutta ei ole hirveemmin ollut säätötarvetta. Nyt veikkaan että olisi, ja kyselin aikatauluja ja suuntaa antavia hintoja, mutta eipä tule vastausta...Pitää vissiin ottaa luurin käteen ja kokeilla sitten maanantaina.

Harri osaa todella hyvin työnsä. Käyttänyt niin omia kun kavereidenkin pyöriä siellä penkissä. Sinne tuodaan pyöriä ympäri suomea. Viime kuussa oman kun vein sinne niin oli just ollut Rauman suunnalta penkissä mopo. Kaveri aikanaan toi lappeenrannasta pyörän viaberille kuuleman perusteella.

Suosittelen lämpimästi, vankka kokemus kaasareista kuin myös ruutista niin kadulla kun radalla
bowdown.gif

Back