• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

VFR750 vm-86:n osia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Elikkäs mulla on kyseinen vanhus, ja jotkut osat on poistuneet useimmilta varaosamyyjiltä..
nixweiss.gif

Mistä esim. polttoainepumpunrele...!?

Muutkin vihjeet mahdollisista varaosatoimittajista näihin vanhoihin pyöriin olis tervetulleita...
bowdown.gif

Ulkomailta www.cmsnl.com (sikamaisen kallis) ja www.davidsilverpares.com ; jos saksa taipuu niin www.bike-teile.de, jossa on sekä uutta että käytettyä osaa sekä ehkä myös Wentsch&Klink osoitteessa http://www.f-w-css.de/
Noilta kaikilta ole projekteihin osia saanut, bike-teilen kautta sekä Wentsch&Klinkiltä jotain edullisestikin, ja joskus silverin osat yllättävä edullisuudellaan. Omasta varaosakirjasta on apua, jolloin voi kysellä suoraan osanumerolla. Olen onnistunut löytämään joitain osia syöttämällä varaosanumeon Googleen.

Jeps.. Korvannolta sit löytyi, mitä olin vailla.. Myöskin tuo silverijutska vaikutti Oikein Hyvältä. SAKSA ei oikein taivu takaraivoon..
nixweiss.gif
Kovasti Kiitoksia vinkeistä..
bowdown.gif

Back