• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

VFR:n ketju!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Moro!
Noin niin kuin galluppina kyselen: Jospa hankin VFR:ään D.I.D.:n ketjut, niin voiko kukaan sanoa, että olisit mieluummin ostanut jotkut muut?

DIDit on olleet minullakin noin 11k kilometriä. Eipä noille ole tarvinnut tuohon matkaan tehdä mitään, syyshuollossa hupina pesaisin.

No sie oot varmaan DID:t hommannut... Itsellä jo toiset DIDit joilla ajettu yli 20 tkm kiristämättä. Se on hyvä kun Veefereitä(RC36--> tähän päivään ) ei ole tarvinnut takarenkaanvaihdosssa ketjuihin koskea
smile_org.gif
. Nyt DIDn ZVM:t rokkaa!!!

Kai ne DID:t ovat myös ihan ok. Sitä vaan muistelen että Hondan omat alkuperäiset ensiasennusketjut ja rattaat eivät minun entisessä -93 RC36:ssa olleet lähellekkään loppuunkuluneita vielä yli 50.000 kilsan jälkeen. Jopa huollossa tuota ihmeteltiin kun sitten pidempää reissua varten vaihdatin ne, mutta kerrottiin myös tarinaa jostakin VFR:stä jossa ketjuratas-setti oli kestänyt lähes 100tkm olematta silti finaalissa.

Tosin Hondan OEM-osat ei tunnetusti ole niitä halvimpia, joten jos DID:n saa halvemmalla niin mikäettei.

/MarcusB

Kai ne DID:t ovat myös ihan ok. Sitä vaan muistelen että Hondan omat alkuperäiset ensiasennusketjut ja rattaat eivät minun entisessä -93 RC36:ssa olleet lähellekkään loppuunkuluneita vielä yli 50.000 kilsan jälkeen. Jopa huollossa tuota ihmeteltiin kun sitten pidempää reissua varten vaihdatin ne, mutta kerrottiin myös tarinaa jostakin VFR:stä jossa ketjuratas-setti oli kestänyt lähes 100tkm olematta silti finaalissa.

Tosin Hondan OEM-osat ei tunnetusti ole niitä halvimpia, joten jos DID:n saa halvemmalla niin mikäettei.

/MarcusB
Hetko. Eikö ne Honda OEM ketjut ole juuri D.I.D:n ketjut? Olen aina kuvitellut/muistan jostain lukeneeni näin. Oli varmaan joku mainos vaan ...

Back