• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vettä kauluksesta sisään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tku

Sijainti
Oulu
Olisiko asiantuntijaraadilla hyviä vinkkejä, millä keinoin voisi estää veden valumisen kauluksesta (etupuolelta) sisään. Olisiko joku (kaupasta ostettavissa oleva?) ajotakin päälle tuleva "leukalappu" hyvä. Vai teenkö mukana olevasta Stockmannin hullujen päivien muovikassista ja ilmastointiteipistä MacGyver-version? Siihen voisi sopivasti kassia leikkaamalla jättää päällimmäiseksi kohdan, jossa lukee "hullu" ...
tounge.gif

Jesh. Vesi valuu juurikin sitä pitkin takin alle ja kastelee paidan. Se pitäis jotenkin saada se vesi ohjattua kypärän alta ja kaulalta takin päälle.

Vissiin käytät avokypärää??
Meinaan ettei mulla ole ikinä ollut moista ongelmaa, että kypärältä valuis vedet kaula-aukosta takin alle.

Umpikypärä on. Mutta kenties kypärässä oleva WindJammer toimii paitsi melunvaimentimena, myös vedenkuljettimena ja vie tuon vesivirran sopivasti kaulalle.

Luulen että vanhoista sukkahousuista voisi olla apua tähänkin pulmaan... Eli: laita sukkahousut (haarakiilalliset) kaulan ympäri. Solmi puntit niskan taakse kevyesti, sillä liian tiukka solmu estää hengittämisen... Tee puntteihin solmuja noin 10 sentin välein. Jätä puntit nahkaliivien ulkopuolelle.. Nyt ei vesi tärvele kiharrettuja rintakarvoja ja sinulla on iloisesti viimassa lepattavat ja kunnioitusta herättävät palmikot...
062802jumpie_prv.gif

bowdown.gif

ja mulle lisää juomaa niin ideat paranee
033102beer_1_prv.gif

ei prkl pitää vissii lähtee täst lahtee... boxii mahdtuu melkee pari lavaa keskiketterää! idea oli nii kuninkaalline et pakko kai se o
062802jumpie_prv.gif
sukkahuosut vaa pitää käydä eka ostamas
biggrin.gif

Luulen että vanhoista sukkahousuista voisi olla apua tähänkin pulmaan... Eli: laita sukkahousut (haarakiilalliset) kaulan ympäri. Solmi puntit niskan taakse kevyesti, sillä liian tiukka solmu estää hengittämisen... Tee puntteihin solmuja noin 10 sentin välein. Jätä puntit nahkaliivien ulkopuolelle.. Nyt ei vesi tärvele kiharrettuja rintakarvoja ja sinulla on iloisesti viimassa lepattavat ja kunnioitusta herättävät palmikot...
062802jumpie_prv.gif

bowdown.gif

ja mulle lisää juomaa niin ideat paranee
033102beer_1_prv.gif
Teet saman 3-4 sukkahousuilla, niin muut katsoo, että ompas komeet rastat
biggrin.gif

Back