• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vetomiehen endurosafarit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tumb1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pari vuotta sitten mietiskelin että hommaisin kimpassa valkokilpi enskan jolla voisi ajella talvellakin. Tuo touhu on kevyellä ja oikealla monttupyörällä kuitenkin niin riemullista että mulle paras vaihtoehto olisi kuitenkin vuokrapyörä jolla voisi pöristellä satunnaisesti. Asiaan kuuluisi että mopedi ei olisi liian steriili koska ilmeisesti tunnen tarvetta kaatuilla välillä kanveesiin. :)Tälläisia vuokrattavia pyöriä ei vaan tunnu olevan, elikkäs jos on vinkkejä niin kertoilkaa. Kimppa epästeriili oikea monttumopedi?

Nomad sanoi:
Suosittelen Vetomiehiä ja Lopen endurosafaria. Hiki virtaa ja paikat on kipeänä monta päivää.

Lopen enduro testattu tänä kesänä kaveriporukalla ja kyllä, kipeänä oli monta päivää mutta kyllä kannatti! Hinta oli hiukan edukkaampi, 250€ koko päivän reissu sapuskoineen, kamoineen ja pyörineen. Positiivinen asiakaspalaute:thumbup:

Lopella on "sinkkusafareitakin", keräävät yksittäisiä kuskeja samaan porukkaan että saadaan viiden hlön minimi täyteen. Toki voi ottaa privasetinkin jos on tarpeeksi porukkaa.

Nabla sanoi:
Lopen enduro testattu tänä kesänä kaveriporukalla ja kyllä, kipeänä oli monta päivää mutta kyllä kannatti! Hinta oli hiukan edukkaampi, 250€ koko päivän reissu sapuskoineen, kamoineen ja pyörineen. Positiivinen asiakaspalaute:thumbup:

Lopella on "sinkkusafareitakin", keräävät yksittäisiä kuskeja samaan porukkaan että saadaan viiden hlön minimi täyteen. Toki voi ottaa privasetinkin jos on tarpeeksi porukkaa.
Vetomiehelle pääsee myös sinkkusafarille, tuolla missä itse olin niin kukaan ei tuntenut toisiaan. Eli voi mennä "yksikseenkin" :)

Kivaa hommaa kyllä, itse olin tänään ensimmäistä kertaa asfaltilla tuon jälkeen ja kyllähän siinä teki mieli jotain extremempää kuin ajaa 62km/h landella missä oli taloja 400m välein :D

Käytiin eilen kaveriporukalla kokeilemassa minkälaista hommaa on vetomiesenduro ja erittäin positiivinen kokemus jäi päivästä.

Aluksi tosiaan totuteltiin pyöriin aloitusviestin tapaan ja aikamme kolmatta cross country tyyppistä rataa ajettuamme käytiin lopuksi vielä kiertämässä 6km pätkä enduropolkua joka oli paikoin tuota muutaman sadan metrin pätkää haastavampaa. Ihme paikoista sitä aloittelija tässäkin hommassa pääsee ajamalla läpi :grin:

Mukavasti sai ajotekniikkaoppia ja vinkkejä miten homma etenee helpommin. Yhtä aikaa paikalla oli ensikertaa vaihteellista isoa pyörää ajanut henkilö, jonka ajaminen näytti kehittyvän mukavasti päivän aikana. Sopii siis aloittelijasta kokeneemmillekin kuskeille. Päivä kesti meidän osalta viisi tuntia ja ajaa sai kyllä ihan niin paljon kuin jaksoi.

Back