Elikkä tänään kävin hakemassa/tekemässä sen verohakemuksen vai mikäs sen nimitys onkaan. Olin kuullut että kannattaa pistää siihen lappuun että ajokilometrit ei tiedossa joten tulli sitten laskee että noin 6000km vuodessa ajettu ni mun pyörällä se tekisi 90000km. No pistin sen ja sitten sanottiin että kannattaa laittaa että kunto huono. No pistin siihenkin ruksin ja kun pääsin luukulle ni kaikki hyvin kunnes se huomas nuo yllämainut ruksit ja kohdat johon tullivirkailija sitten tokaisi että mennään katsomaan sitten sitä siun pyörääsi ja sen kuntoa. No eihän mulla sitä mukana ollut ku lukemieni juttujen perusteella ei sitä tarvinnut viedä sinne. Ja sitten se sanos että en voi laittaa kuntoa huono koska heidän tarvii se katsoa läpi ja kuvata se sitten. No eihän se tietenkään missää huonossa kunnossa ole mutta kilometrit siinä mittarissa ei pidä paikaansa, mutta en pysty sitä todistamaan mitenkään koska pyörän kunto vastaa ajettuja kilometrejä.?!!?...en sitten tiiä vai onko mahdollista jostain saada tietoon kyseisen pyörän ajokilometrit? joka tapauksessa en jaksa odotella enkä vetkutella joten pistin sitten että pyörän kunto normaali ja mittarilukemaan sen 24000km.