• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vasa rapid hanurista!

Muutaman kerran olen käynyt, joka kerta myyjät juttelevat keskenään/säntäävät karkuun, menin katsomaan sopivan oloista ceepparia, ei myyjiä, ostin pyöräni s.joelta. Kaiken huippu oli viimeviikolla: menin ostamaan ajoasua, sovittelin takkia ym pitkän tovin ei myyjät edes päälle kattoneet johtuisiko huonosta ruotsinkielen taidosta?? . menin s.joelle josta varusteet löytyi..

Palveluhan tuntuu olevan samaa luokkaa, kuin oli tuossa männävuosina Helsingissä Kalevankatu 44:ssa. Kävin nöyränä kolme kertaa ostattelemassa nahkapukua, mutta ostamatta jäi, kun eivät suostuneet hintaa kertomaan. Kun sitten kysyin, onko tuo mikä tuossa lapussa, oli vastaus "ei tietenkää, sehän on tuon ja tuon puvun hinta". Neljännellä kerralla vedin puvun päälleni ja sanoin, että nyt kävelen ulos, kertokaa pitääkö maksaa jotakin?. Vieläkin oli vaikeeta, mutta kun sitten olin lähdössä oikeasti ulos, suostuivat lopulta kertomaan poistumismaksun. Epäilinkin silloin, että oli peite jollekin muulle toiminnalle. Tavaraa oli kuitenkin todella paljon hyllyissä, tosin suuri osa samoja vuodesta toiseen.
Kauppa se on, mikä kannattaa.

Itse kävin pari vuotta sitten kyseisessä liikkeesä, kun ajelin autolla ohi perheeni kanssa ja näin sielä uuden pyörän, josta kiinnostuin. Etsin myyjän käsiini ja kyselin pyörästä ja vaihtomahdollisuudesta. Hän sanoi, että tuu käymään pyöräsi kanssa, niin lasketaan vaihtotarjous, samalla kun käyt koeajamassa kyseistä pyörämallia, johon kauppaa hierottaas.

Parin viikon päästä otin pyöräni ja ajoin Vaasaan päästäkseni luvattuun koeajoon ja varmistin vielä puhelimetse, että homma onnistuu ja näin luvattiin. Ajoin kuitenkin Pietarsaaren kautta, jossa pyysin vaihtotarjousta samanlaiseen pyörään, jotta olis vertailupohjaa. Päästyäni Vaasaan kyseiseen liikkeeseen ja kaupanhierontaan, niin kerroin, että laskekaa nyt kunnon tarjous, niin päästän kauppoihin ja samalla kerroin, että tarjouspyyntö on myös vetämässä toisesta liikkeestä.

Tähämpäs myyjä tokaisikin, että ett pääsekkään koeajolle, koska olet pyytänyt vaihtotarjousta toisestakin liikkeestä  
crazy.gif
. Kysyin, että kuvitteletko, että vaihdan pyörää kilipailuttamatta sitä muissa paikoissa, johon hän vastas, että ihan sama, mutta täältä et saa koeajopyörää, jos kerran kaupanteko mahdollisuus on myös toisella jälleenmyyjällä  
idea3.gif
. En astu enää ikään kyseiseen kauppaan ja se on mun oikeus, koska mielestäni vaihtotarjouksen pyytäminen toisesta liikkeestä ei sais vasittää luvattua koeajoa. No, pikkujuttu, mutta kuiteski.

Itse kävin pari vuotta sitten kyseisessä liikkeesä, kun ajelin autolla ohi perheeni kanssa ja näin sielä uuden pyörän, josta kiinnostuin. Etsin myyjän käsiini ja kyselin pyörästä ja vaihtomahdollisuudesta. Hän sanoi, että tuu käymään pyöräsi kanssa, niin lasketaan vaihtotarjous, samalla kun käyt koeajamassa kyseistä pyörämallia, johon kauppaa hierottaas.

Parin viikon päästä otin pyöräni ja ajoin Vaasaan päästäkseni luvattuun koeajoon ja varmistin vielä puhelimetse, että homma onnistuu ja näin luvattiin. Ajoin kuitenkin Pietarsaaren kautta, jossa pyysin vaihtotarjousta samanlaiseen pyörään, jotta olis vertailupohjaa. Päästyäni Vaasaan kyseiseen liikkeeseen ja kaupanhierontaan, niin kerroin, että laskekaa nyt kunnon tarjous, niin päästän kauppoihin ja samalla kerroin, että tarjouspyyntö on myös vetämässä toisesta liikkeestä.

Tähämpäs myyjä tokaisikin, että ett pääsekkään koeajolle, koska olet pyytänyt vaihtotarjousta toisestakin liikkeestä  
crazy.gif
. Kysyin, että kuvitteletko, että vaihdan pyörää kilipailuttamatta sitä muissa paikoissa, johon hän vastas, että ihan sama, mutta täältä et saa koeajopyörää, jos kerran kaupanteko mahdollisuus on myös toisella jälleenmyyjällä  
idea3.gif
. En astu enää ikään kyseiseen kauppaan ja se on mun oikeus, koska mielestäni vaihtotarjouksen pyytäminen toisesta liikkeestä ei sais vasittää luvattua koeajoa. No, pikkujuttu, mutta kuiteski.
opetus siitä että kaikkea ei tarvitse/kannata aina myyjälle mainita...

crazy.gif
idea3.gif
opetus siitä että kaikkea ei tarvitse/kannata aina myyjälle mainita...
No normaalistihan se vaan parantaa hintaa kun ne tietää, että on kilpailutettu.

Onhan sitä tultu käytyä sielä ja vaikka istuisi pyörän päällä puoli tuntia niin ei tulla palvelemaan,onneksi muualtakin saa pyöriä.
omg.gif

Onhan sitä tultu käytyä sielä ja vaikka istuisi pyörän päällä puoli tuntia niin ei tulla palvelemaan,onneksi muualtakin saa pyöriä.  
omg.gif
Johtuu siitä etteivät pidä teinipoikaa potentiaalisena pyörän ostajana. Kun raameja kertyy niin palvelukin paranee
pftroest.gif

Onhan se väärin mutta toisaalta täysin ymmärrettävää.

omituiselta tuntuu...mutta jospa tulisi sekin aika vielä, että möisivät mielellään jos vain joku ostaisi ja maksaisi..

ikinä ymmärtänyt koppavia myyjiä.

omg.gif
Johtuu siitä etteivät pidä teinipoikaa potentiaalisena pyörän ostajana. Kun raameja kertyy niin palvelukin paranee  
pftroest.gif

Onhan se väärin mutta toisaalta täysin ymmärrettävää.
Minulle se on sama mitä ajattelevat,no z750 jäi sinne nyt R6R ajella kelpaa
062802moto_prv.gif

Koittakaapa avata suunne jos vaikka auttaisi. Samallaista narinaa katselin pitkään yhdestä toisesta liikkeestä täällä mutta itse kun kävin niin otin härkää sarvista ja sen jälkeen sitä kautta olen hommannut itselle/kavereille 9 uutta pyörää. Ja edelleen narina tuntuu jatkuvan samasta liikkeestä täällä
tounge.gif

Koitettu on. Olen tuon liikkeen toimintaan nyt viimeiset 7 vuotta tutustunut ja aina on tasaisen varma kalansaalis saavutettu
biggrin.gif

Mielumin vien rahani sellaiseen paikkaan jossa myyjissä on edes jonkinmoista aktiivisuutta.

Tää on huippu liike
buttrock.gif

Kesäloman aikana landella ollessa piti saada uudet jarrupalat enskaan ja päätin kuitenkin ensin soittaa ja varmistaa sinne liikkeeseen löytyykö paloja hyllystä koska matkaa oli kuitenkin 70km.
Noh myyjä väitti tarkastaneensa ja sanoi että kyllä löytyy uudet palat.
Noh minähän lähdin onnellisena
062802moto_prv.gif
hakemaan uusia paloja.
Otin kuintenkin varmuuden vuoksi vielä vanhat palat mukaan jotta voisin verrata niitä.
Kas kummaa paloja ei sitten ollutkaan,ei mitään edes sinnepäin.
Kaveri selasi luetteloa ja ihmettelin mitä se äijjä tekee ?
Selas tyytyväisenä street puolem kuvastoa
buttrock.gif

bowdown.gif

Koittakaapa avata suunne jos vaikka auttaisi. Samallaista narinaa katselin pitkään yhdestä toisesta liikkeestä täällä mutta itse kun kävin niin otin härkää sarvista ja sen jälkeen sitä kautta olen hommannut itselle/kavereille 9 uutta pyörää. Ja edelleen narina tuntuu jatkuvan samasta liikkeestä täällä
tounge.gif
niin vois auttaa.. mutta on se kyllä saatana ihme touhua jos ei tulla palvelmaan ku kumminki ovat palveluammatin valinneet. menisivät sitten vaikka muualle töihin missä ei tartte suutaan aukaista jos on niin vaikeaa.

Viime kerralla huomioivat jo minutkin sielä
062802jumpie_prv.gif
johtuen siitä että tulin pyörällä pihaan

Kaksi mopoa olen tuolta ostanut ja homma on pelittänyt 100 %:sesti. Ovat vielä tuoneet molemmat mopot pakulla pihaan kun en ole samalla suunnalla asustellut!

thumbs-up.gif

Back