Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös pienet muutokset onnistu ihan suutarilla? Mun pitäisi ajohousuihin lisätä uuden takin vetoketju. Sitten niissä housissa onkin yhteensopivuus kolmeen eri tyyppiin..Osaako kukaan neuvoa pääkaupunkiseudulta ompelimoa missä tehdään ajovarusteisiin (nahka ja tekstiili) korjauksia ja muutoksia?
Tikkurilassa teetin tuolla Tuhattaiturilla juuri vanhaan nahkarotsin kylkiin lisäkiristykset, hyvää jälkeä teki ja maksoi muistaakseni huikeet 30 egee. Eli pisteet sinne...Itse en ole kokeillut, mutta Ratafoorumin puolella suositeltiin vantaalaista Tuhattaituri nimistä paikkaa.
Yhtä nahkapukua olen korjauttanut ihan suutarilla. Jotkut kavennukset ja muut sellaiset voi vaatia sit jotain tuhattaituria..
Hyvä pointti, tuota ei kaikki neulan vääntäjät ota huomioon, ei ole kiva istua hyvin passaavassa puvussa, kun sateella kusee läpi kainaloista.Tekstiileissä huomionarvoista nuo gore- ja muut mahdolliset kalvot, niiden remppa vaatii vähän omaa osaamistaan.
Kostuta sokeripala vedellä ja hinkkaa basha pois, ei naarmuta ja lika irtoaaJa kuinka palaneet housut saa irti pakoputkesta?!
Vein tuhattaiturille kengän korjaukseen ja yritin tarjota kahta nahkapukua tuossa muutama viikko sitten. Kengän ottivat kunhan ensin vittuilivat kun on niin vaikea homma, mutta nahkapukua eivät huolineet. Sanoivat etteivät tee muutostöitä. Ilmeisesti on muutenkin tarpeeksi duunia tai muuten ei naamani miellyttänyt..Tikkurilassa teetin tuolla Tuhattaiturilla juuri vanhaan nahkarotsin kylkiin lisäkiristykset, hyvää jälkeä teki ja maksoi muistaakseni huikeet 30 egee. Eli pisteet sinne...Itse en ole kokeillut, mutta Ratafoorumin puolella suositeltiin vantaalaista Tuhattaituri nimistä paikkaa.
Yhtä nahkapukua olen korjauttanut ihan suutarilla. Jotkut kavennukset ja muut sellaiset voi vaatia sit jotain tuhattaituria..
Mut eiköhän pienet muutokset teetä millä tahansa kunnon suutarilla? Eli lähimmästä liikkeestä vaan kysäseen...
+1 tälle ja suositukset. Nahkakousut korjattiin, eikä ollut ihan simppeli homma kun piti hieman joka saumasta korjailla. Hyvää jälkeä tuli ja ammattitaidolla.Mä teen korjauksia ajovarusteisiin.En kyllä ole Pääkaupunkiseudulla mutta otapa yhteyttä jos et oo jo löytänyt HYVÄÄ tekijää.Gore kamoihin täytyykin laittaa uudet saumateipit jos tekee uusia saumoja tai korjaa vanhoja(kyllä ammattilaisen se pitäis tietää ja infota myös asiakasta).Osassa takeistakin on erikoisia vetoketjuja ettei niitä ihan normi kaupasta hankita.
Kiitos, on mukavaa saada suoraa palautetta.J hyvä että olet tyytyväinen.+1 tälle ja suositukset. Nahkakousut korjattiin, eikä ollut ihan simppeli homma kun piti hieman joka saumasta korjailla. Hyvää jälkeä tuli ja ammattitaidolla.Mä teen korjauksia ajovarusteisiin.En kyllä ole Pääkaupunkiseudulla mutta otapa yhteyttä jos et oo jo löytänyt HYVÄÄ tekijää.Gore kamoihin täytyykin laittaa uudet saumateipit jos tekee uusia saumoja tai korjaa vanhoja(kyllä ammattilaisen se pitäis tietää ja infota myös asiakasta).Osassa takeistakin on erikoisia vetoketjuja ettei niitä ihan normi kaupasta hankita.
Nahkatakin vetoketju sanoi sopimuksen irti ja Anni-Ilona korjasi sen nätisti, eikä ollut kallis. Muutenkin homma toimi mallikkaasti. Kiitokset!+1 tälle ja suositukset. Nahkakousut korjattiin, eikä ollut ihan simppeli homma kun piti hieman joka saumasta korjailla. Hyvää jälkeä tuli ja ammattitaidolla.Mä teen korjauksia ajovarusteisiin.En kyllä ole Pääkaupunkiseudulla mutta otapa yhteyttä jos et oo jo löytänyt HYVÄÄ tekijää.Gore kamoihin täytyykin laittaa uudet saumateipit jos tekee uusia saumoja tai korjaa vanhoja(kyllä ammattilaisen se pitäis tietää ja infota myös asiakasta).Osassa takeistakin on erikoisia vetoketjuja ettei niitä ihan normi kaupasta hankita.
Kiitos palautteesta ja mukava kuulla että olit tyytyväinen.Nahkatakin vetoketju sanoi sopimuksen irti ja Anni-Ilona korjasi sen nätisti, eikä ollut kallis. Muutenkin homma toimi mallikkaasti. Kiitokset!+1 tälle ja suositukset. Nahkakousut korjattiin, eikä ollut ihan simppeli homma kun piti hieman joka saumasta korjailla. Hyvää jälkeä tuli ja ammattitaidolla.Mä teen korjauksia ajovarusteisiin.En kyllä ole Pääkaupunkiseudulla mutta otapa yhteyttä jos et oo jo löytänyt HYVÄÄ tekijää.Gore kamoihin täytyykin laittaa uudet saumateipit jos tekee uusia saumoja tai korjaa vanhoja(kyllä ammattilaisen se pitäis tietää ja infota myös asiakasta).Osassa takeistakin on erikoisia vetoketjuja ettei niitä ihan normi kaupasta hankita.
http://anni-ilona.com/index.htm
Tiedoksi vielä, että kamppeet voi toimittaa ja hakea Tikkurilasta.