• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu R-1, GC-286, Virkkala 17.6.08

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jamppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Enpä olis kyllä ikinä halunnu tällästä kokea mutta näin vaan kävi. Virkkalasta viety viime yönä jossain vaiheessa 2005 mallin rykkönen. Yläosa viininpunaista ja alaosa mustaa. Vakio maalaus, vitun vittu! kaikki huomiot 040-9139920 tai lohjan poliisiin suoraan. perkele!

Nyt katoaa mopoja oikein urakalla. Mutua, mutta tuntuu kuin ilmoituksia olisi tälläkin palstalla paljon enemmän kuin esim. viime vuonna.
sad_orig.gif

Nyt katoaa mopoja oikein urakalla. Mutua, mutta tuntuu kuin ilmoituksia  olisi tälläkin palstalla paljon enemmän kuin esim. viime vuonna.
sad_orig.gif
Minullakin on tuollainen mielikuva että olisi kasvamaan päin. Olisi muuten mielenkiintoista nähdä edes epävirallista tilastoa näitten pöllittyjen pyörien lukituksista. Ovatko useimmat vain olleet stonga lukossa vai onko myös käytetty levyjarrulukkoa ja/tai ketjuja. Onko ollut hälyä/ajonestolaitetta?

Itselläni pyörä on näkösuojassa, erittäin järeällä ketjulla ja lukolla betoniin upotettuun terästolppaan lukittuna, ja vielä levyjarrulukko varmuuden vuoksi. Ja ajonesto. Ja talon hälytysjärjestelmän piirissä. Äänettä sitä ei viedä ja jos satun heräämään jos varkaita kävisi niin huonostihan siinä jollekkin kävisi (ei välttämättä minulle).

/MarcusB

PS. Ainiin, toivotaan että Yamaha löytyy. Musta/punainen ei taida olla tavallisin R1:sen väritys. DS

perkele! ei vieläkään mitään tietoa moposta. siinä oli jammun oma ajonesto ja rattilukko päällä. Naapurusto on havainnu jonkin ison auton liikkuvan tossa pihalla muttei kukaan kuitenkaan ole mitään nähny. Ketju ja hälyytin olis jotain saattanu jo auttaakin mutta kun ne sen halus niin ne sen vei. Se rekkari lukee topicissa mutta GC-286. Tuskin se kilven kanssa missään liikkuu, enkä muutenkaan usko enää sitä näkeväni mutta toivotaan parasta.

Osaanottoni tilanteen johdosta
sad_orig.gif

Oliko sinulla pyörä osoitteenluovutuskiellon piirissä? Meinaan kun autolla haettu.

Omani laitoin luovutuskieltoon, en sitten tiedä mahtaako auttaa. Voihan vaikka ohiajajakin nähdä houkuttelevan kohteen.

Tuttu tunne, et joku k*sipää vie mopon.
Toi osoitteen luovutuskielto ei kyl olis auttanu mua, kun kaverin pihalta vietiin pyörä, eikä ehtinyt olla kuin yön tai pari siellä
sad_orig.gif

Toivotaan että omasi löytyy!!!

Nonni. Tääkin vielä. Ei riitä, että NAINEN ajaa sun auton romuksi, pitää vielä maailman näyttää, että todellakin olet syntynyt ei niin onnekaiden tähtien alla..

Saat lainata mun jammuu, kun ei ole tota korttia
smile_org.gif

Nonni. Tääkin vielä. Ei riitä, että NAINEN ajaa sun auton romuksi, pitää vielä maailman näyttää, että todellakin olet syntynyt ei niin onnekaiden tähtien alla..

Saat lainata mun jammuu, kun ei ole tota korttia  
smile_org.gif
Loistavaa! Kiitos, mut luulen että tälle kaudelle on ajot ajeltu. Ensikaudella mennäänkin taas kahta kovempaa!

:e: se ei siis ollu MUN nainen kuka sen auton tuhos, naapurin vosu se oli. toim.huom.

tulipa mieleen sellainen, että näille varastetuille vois perustaa oman osion tuonne forumiin.. sinne vaan tiedot pyörästä ja rekkarista.. nii ja tietty tieto siitä, että on löytyny (jos on) niin ei tule väärinkäsityksiä

??
withstupid.gif

tulipa mieleen sellainen, että näille varastetuille vois perustaa oman osion tuonne forumiin.. sinne vaan tiedot pyörästä ja rekkarista.. nii ja tietty tieto siitä, että on löytyny (jos on) niin ei tule väärinkäsityksiä

??  
withstupid.gif
En usko, että sitä kovin moni aktiivisesti seuraisi. Tämä on oikea minusta oikea osio.

Back